L'art, la ciència i la cultura, més pròxims del que t'imagines

Juliol

Consulta les ciutats que acullen algunes de les nostres exposicions durant aquest mes.
  • Jardines de Mendez Nuñez
    La Corunya
    Del 22 de juny al 19 de juliol de 2020

"Gènesi" és la cerca dels orígens del món i del planeta que habitem, un món que ha evolucionat durant milers d'anys abans de veure's enfrontat amb el ritme de la vida moderna.

Després dels projectes "Treballadors" i "Èxodes", Sebastião Salgado fa, al llarg de vuit anys, trenta-dos viatges a llocs remots on localitza paisatges terrestres i marítims, ecosistemes i comunitats humanes que s'han mantingut intactes.

Aquesta exposició presenta fotografies de paisatges, animals i persones allunyades del món modern: regions vastes i remotes, intactes i en silenci, on la natura continua regnant. Espais on ens podem nodrir de l'esplendor de les regions polars, els boscos i les sabanes tropicals, els deserts abrasadors, les muntanyes dominades per glaceres i les illes solitàries. Un mosaic increïble on la natura s'expressa amb tota la seva grandesa.

Les fotografies de "Gènesi" aspiren a revelar aquesta bellesa i constitueixen un homenatge a la fragilitat d'un planeta que tots hem de protegir.

Més informació sobre l'exposició "Gènesi. Sebastião Salgado"

• Explanada Del Auditorio, Av. da Mariña n. s
    Vilagarcía De Arousa
    Del 10 al 30 de juliol de 2020
    Exposició en col·laboració amb la Fundació Vicente Ferrer

«Terra de somnis» ens mostra obertament la singularitat i l’asimetria del món rural a l’Índia. Un escenari on el passat es confon amb el present i el món natural es confon amb el sobrenatural i el fantàstic.

A través de les fotografies, es vol donar veu a les dones de les comunitats rurals d’Anantapur (Andhra Pradesh) i posar en relleu la seva capacitat de transformació de l’entorn en què viuen. Obstinada i desmesurada, Cristina García Rodero ha sabut submergir-se en aquest món, fondre’s en l’alegria i el patiment de qui cobreix amb colors i elegància els clarobscurs de la seva existència.

La mostra forma part del programa Art al carrer, amb el qual la Fundació ”la Caixa” vol apropar l’art a les persones, fora del marc habitual de museus i sales d’exposicions.

Materials d'interès:
    Fulletó de l'exposició «Terra de somnis. Cristina García Rodero» (PDF, 2,77 MB).

• Calle Alcazabilla
    Màlaga
    Del 13 de juliol al 3 d'agost de 2020

Agost