Banda Antropoloops: remezclando nuestro barrio

Asociación Aventuras Domésticas

• CATEGORIA

• DESCRIPCIÓ

Les circumstàncies actuals fan necessari promoure imaginaris que celebrin el comú en el diferent. La música es pot utilitzar com a vehicle d’inclusió i cohesió en contextos multiculturals. Amb aquest objectiu, l’Associación Aventuras Domésticas posarà en marxa un taller educatiu musical al barri del Cerezo, a Sevilla. Els participats crearan peces que incorporaran tant sons tradicionals dels seus entorns familiars i culturals com música tradicional espanyola. Basant-se en les possibilitats de la música electrònica, les eines digitals i les històries de vida, s’elaboraran pistes de remescles, mapes visuals i cartografies. Serà una banda de barri infantil que sonarà al ritme de la diversitat.

• LLOC D'INTERVENCIÓ

• Barri del Cerezo (Sevilla)

• WEB

Banda Antropoloops: remezclando nuestro barrio © Asociación Aventuras Domésticas / Convocatòria Art for Change 2020.