El gran espectacle del món

Companyia La Trup i Agnès Romeu Azpeitia

• ARTISTA / ENTITAT

Companyia La Trup i Agnès Romeu Azpeitia

• CATEGORIA

Teatre

• DESCRIPCIÓ

Des de l’any 2017, Agnès Romeu Azpeitia imparteix sessions de dansa i moviment expressiu al col·lectiu de diversitat funcional i trastorn mental. En aquestes sessions, ha observat que la dansa, el clown i el teatre poden ser una eina molt poderosa per millorar la vida d’aquestes persones i, en conseqüència, una via de transformació social cap a un món més inclusiu. Per intentar aprofundir aquest treball i amplificar-ne l’impacte, Agnès Romeu Azpeitia i la Companyia La Trup han creat El gran espectacle del món. Aquest espectacle es basa en el procés artístic de creació d’un cabaret de varietats en què hi haurà diverses arts escèniques, com ara teatre, teatre de carrer, pallassos, dansa, música o màgia. Tot això, en una atmosfera inspirada en les companyies de teatre ambulant i en els antics circs, en la qual intentarem acostar els talents d’aquestes persones a la comunitat posant els mitjans perquè siguin descobertes, escoltades i reconegudes

• LLOC D'INTERVENCIÓ

• Sant Feliu de Llobregat (Barcelona)

• WEB

El gran espectacle del món © Associació La Trup - Agnès Romeu Azpeitia / Convocatòria Art for Change 2020.