Locamente: Arte, cine y otras demencias

Fundación Salamanca Ciudad de Cultura y Saberes

• ARTISTA / ENTITAT

Fundación Salamanca Ciudad de Cultura y Saberes

• CATEGORIA

Fotografia/Audiovisual

• DESCRIPCIÓ

Locamente: Arte, cine y otras demencias proposa la creació d’un grup de treball que es reuneixi a l’entorn de la creació audiovisual, la salut mental i el malestar psicosocial.

El projecte planteja la realització col·laborativa d’un audiovisual i una investigació artística paral·lela al procés creatiu. El caràcter innovador de la proposta radica en l’aliança que es proposa entre un centre d’art (DA2), una facultat de Belles Arts (la Facultat de Belles Arts de la Universitat de Salamanca) i un grup amateur format per persones amb i sense diagnòstic de salut mental. Les sessions seran conduïdes per representants del grup motor de La Rara Troupe.

Aspira a ser un projecte estable que promogui la participació de persones tradicionalment excloses del medi cultural i artístic, i que serveixi de punt de contacte entre institucions i ciutadania.

• LLOC D'INTERVENCIÓ

• Salamanca

• WEB

Locamente: Arte, cine y otras demencias © Fundación Salamanca Ciudad de Cultura y Saberes / Convocatòria Art for Change 2020.