Reescribiendo el abuso sexual infantil

Clara Vinardell Fleck / Fundación Vicki Bernadet

• ARTISTA / ENTITAT

Clara Vinardell Fleck / Fundació Vicki Bernadet

• CATEGORIA

• DESCRIPCIÓ

El projecte Reescribiendo el abuso sexual infantil proposa a supervivents d’abús sexual infantil l’edició d’un llibre de relats autobiogràfics. Els textos seran el resultat d’un curs de narrativa en línia que recorrerà els coneixements teòrics i pràctics del gènere de l’autoficció.

Els usuaris assistiran també a diverses classes magistrals d’artistes que han treballat aquest tema des de diferents disciplines: la música, el teatre, la dansa i la interpretació. L’escriptura serà l’eina que els permetrà reconstruir el seu habitatge, reforçar la seva autoestima i ajudar a trencar el tabú que suposa l’abús sexual infantil, un problema que afecta un de cada cinc infants al món.

• LLOC D'INTERVENCIÓ

• Barcelona

• WEB

Reescribiendo el abuso sexual infantil © Clara Vinardell Fleck - Fundación Vicki Bernadet / Convocatòria Art for Change 2020.