Directori de recursos sobre COVID-19 per a profesionals de la alut

ACCEDEIX AL DIRECTORI
  • QUÈ FEM

Amb aquest programa, avalat per l'Organització Mundial de la Salut (OMS), complementem l'actuació de l'Administració en l'àmbit de les cures pal·liatives i l'atenció als malalts avançats a Espanya.

• Sensibilitzem la societat perquè conegui què són les cures pal·liatives i entengui les peculiaritats del final de la vida.

• Promovem noves vies d'actuació en el camp de les cures pal·liatives.

• Oferim una atenció integral a persones amb malalties avançades i les seves famílies.

El programa, des dels inicis, ha atès més de 150.000 pacients i 200.000 familiars.

• A QUI S'ADREÇA

A persones amb malalties avançades i els seus familiars.

• COM AJUDEM

El cor del programa són els equips d'atenció psicosocial (EAPS), més de 220 professionals que s'han format i entrenat per donar als malalts i les seves famílies una atenció pal·liativa càlida, sensible i humana.

Alma, la xarxa social social

diumenge, 2 ago. 2020

La vida al final de la vida

En la recta final de la vida, la companyia esdevé un gran tresor. Amb l’objectiu d’oferir-ne a les persones que en necessiten va néixer el programa Final de vida i soledat de la Fundació ”la Caixa”, actiu fins i tot en temps de COVID-19.

• 25.850 pacients atesos el 2019

• 42 equips d'atenció psicosocial