L'oportunitat que busques

SOL·LICITA UNA BECA
  • DOTACIONS ECONÒMIQUES

• Matrícula dels estudis de postgrau per als quals s’obtingui la beca.

• Dotació mensual segons el país de destinació.

• Dotació única inicial d’una mensualitat per a despeses d’instal·lació generals.

• Altres dotacions addicionals: despeses de visat, viatges, reemborsament de fins a 5 sol·licituds d’admissió, assegurança mèdica i dotació final.

• ACTIVITATS COMPLEMENTÀRIES

Els beneficiaris d’aquestes ajudes formaran part del col·lectiu de becaris de la Fundació ”la Caixa”, una xarxa de talent acadèmic i professional reconeguda a tot el món.

Els becaris podran participar en les activitats que s’organitzen per afavorir les trobades i fomentar l’intercanvi entre els membres d’aquest col·lectiu. Aquestes trobades són la millor oportunitat per establir contactes i crear nous vincles amb persones que s’han format en tota mena de disciplines en les millors universitats i centres d’investigació del món gràcies a una beca de la Fundació ”la Caixa”.