Emergència alimentèria COVID-19

La crisi de la COVID-19 va arribar sense previ avís i va fer saltar totes les alarmes socials. Per poder avançar-nos als efectes d’aquesta emergència alimentària, calia actuar de manera urgent i eficaç. Per aquest motiu, a l’inici de la pandèmia vam impulsar, juntament amb CaixaBank, la campanya solidària #CapLlarSenseAliments. Una iniciativa coordinada amb la Federació Espanyola de Bancs dels Aliments i enfocada al 100% a aconseguir donatius per fer arribar aliments bàsics a les famílies més vulnerables.

El compromís solidari de tota la societat va fer possible pal·liar la situació d’emergència que s’havia gestat durant la pandèmia i que havia deixat moltes famílies sense aliments bàsics.

GRANS RESULTATS

S’han recaptat

+3 milions d'euros

que s’han convertit en

3.600 tones

d’aliments bàsics per ajudar

famílies vulnerables

GRAN IMPLICACIÓ

La campanya va tenir una gran repercussió mediàtica i molta presència en l’opinió pública. A més, va rebre una allau d’adhesions altruistes de moltes celebritats del món de la música, l’esport, la cuina, etc., com Antonio Banderas, Alejandro Sanz, Ferran Adrià, Jordi Alba o Eden Hazard.

Blas Cantó, Chenoa, Alejando Sanz, Antonio Banderas i Nieves Álvarez