Associació internacional no governamental i sense ànim de lucre fundada a Roma l'any 1968, constituïda per un grup global de científics, economistes, empresaris, alts funcionaris, polítics, etc., amb l'objectiu de contribuir a l'anàlisi i transformació social, econòmica i mediambiental.
Des d'abril de 2013, el Palau Macaya es converteix en seu del Club de Roma per cooperar en el debat, transformació i coneixement dels problemes de l'àrea de la Mediterrània i l'Orient Mitjà.

EL CLUB DE ROMA

• Repensant el model econòmic

CICLE: TRANSICIÓ ECOLÒGICA I DESENVOLUPAMENT SOSTENIBLE. CAP A UNA NOVA IL·LUSTRACIÓ

Dos experts ens parlaran de la necessitat de repensar els límits al creixement i d’algunes lliçons apreses de la crisi sanitària actual, com també del capitalisme natural i l’economia regenerativa, una nova manera d’entendre l’economia [...]

Dimarts 14 de juliol de 2020, a les 12 h.

Club de Roma