Pandèmies: superant la COVID-19 i preparant-nos pel futur

Conferència CaixaResearch
16 i 17 de novembre de 2021
En línia. Gratuït

La resposta mundial a la pandèmia de la COVID-19 ha generat la mobilització d’una quantitat de recursos sense precedents per a la investigació i el desenvolupament de vacunes en un temps rècord. Tanmateix, aquest èxit té limitacions, ja que cap tractament no ha demostrat ser efectiu contra el nou virus, i les campanyes de vacunació s’enfronten a desigualtats globals.

Avui més que mai, és el moment d’adoptar un enfocament holístic per intentar resoldre aquesta pandèmia que tingui en compte els aspectes biològics, clínics, mediambientals i socials.

A la Fundació ”la Caixa”, en col·laboració amb Biocat, promovem la Conferència CaixaResearch «Pandèmies: superant la COVID-19 i preparant-nos pel futur» amb l’objectiu de millorar la preparació i la presa de decisions basades en l’evidència.

#CaixaResearchPandemics

• CONTINGUT
    DE LA CONFERÈNCIA

Durant la conferència, dirigida per un comitè científic de l’ISGlobal i l'IrsiCaixa, es debatrà sobre les eines disponibles, les tecnologies actuals de les vacunes i la logística per combatre la pandèmia de la COVID-19, com també d’altres infeccions emergents.

Les dues sessions en les quals es divideix la conferència se centraran en quatre temes principals:

• Desenvolupament de diagnòstics i teràpies.

• Desenvolupament de vacunes.

• Zoonosi i una sola salut (one health).

• Transformació de la salut pública.

Consulta l'agenda de la conferència i els ponents.

• A QUI S'ADREÇA

A investigadors en totes les etapes de la seva carrera científica, metges, industrials, polítics, periodistes científics i ciutadans compromesos.

• IDIOMA

La conferència serà, íntegrament, en anglès.

• DATES CLAU

Inscripcions
    Fins al 10 de novembre

Presentació de propostes d’innovació
    1 d'octubre, data límit

Primera sessió
    16 de novembre

Segona sessió
    17 de novembre

• MÉS INFORMACIÓ

Per a més informació, consulta: https://bit.ly/PandemicsCaixaResearch,

truca'ns al 93 310 33 30

o escriu-nos a innovacio@biocat.cat.