Pandèmies: superant la COVID-19 i preparant-nos pel futur

16 i 17 de novembre de 2021
En línia. Gratuït

INSCRIU-T'HI

La resposta mundial a la pandèmia de la COVID-19 ha generat la mobilització d’una quantitat de recursos sense precedents per a la investigació i el desenvolupament de vacunes en un temps rècord. Tanmateix, aquest èxit té limitacions, ja que cap tractament no ha demostrat ser efectiu contra el nou virus, i les campanyes de vacunació s’enfronten a desigualtats globals.

Avui més que mai, és el moment d’adoptar un enfocament holístic per intentar resoldre aquesta pandèmia que tingui en compte els aspectes biològics, clínics, mediambientals i socials.

A la Fundació ”la Caixa”, en col·laboració amb Biocat, promovem la Conferència CaixaResearch «Pandèmies: superant la COVID-19 i preparant-nos pel futur» amb l’objectiu de millorar la preparació i la presa de decisions basades en l’evidència.

#CaixaResearchPandemics

• CONTINGUT
    DE LA CONFERÈNCIA

Durant la conferència, dirigida per un comitè científic de l’ISGlobal i l'IrsiCaixa, es debatrà sobre les eines disponibles, les tecnologies actuals de les vacunes i la logística per combatre la pandèmia de la COVID-19, com també d’altres infeccions emergents.

Les dues sessions en les quals es divideix la conferència se centraran en quatre temes principals:

• Desenvolupament de diagnòstics i teràpies.

• Desenvolupament de vacunes.

• Zoonosi i una sola salut (one health).

• Transformació de la salut pública.

Consulta l'agenda de la conferència i els ponents.

• PRESENTA LA TEVA INNOVACIÓ

Reuneix-te amb inversors: presenta la teva INNOVACIÓ

Si la teva àrea de recerca són les pandèmies, durant la Conferència CaixaResearch tindràs l’oportunitat de presentar els teus resultats més rellevants durant una presentació flash de 3 a 5 minuts. A més, obtindràs comentaris d’un jurat d’experts i et reuniràs amb inversors. No perdis aquesta oportunitat i envia’ns la teva proposta no confidencial!

Què ha d’incloure la proposta?

• Títol, equip involucrat i logotips/afiliació.

• Descripció de la recerca aplicada i/o la teva start-up relacionada amb pandèmies.

Data límit

1 d'octubre de 2021

Idioma

Anglès

ENVIAR PROPOSTA

• A QUI S'ADREÇA

A investigadors en totes les etapes de la seva carrera científica, metges, industrials, polítics, periodistes científics i ciutadans compromesos.

• IDIOMA

La conferència serà, íntegrament, en anglès.

• DATES CLAU

Inscripcions
    Fins al 10 de novembre i a través del formulari següent.

Presentació de propostes d’innovació
    1 d'octubre, data límit

Primera sessió
    16 de novembre

Segona sessió
    17 de novembre

• MÉS INFORMACIÓ

Per a més informació, consulta: https://bit.ly/PandemicsCaixaResearch,

truca'ns al 93 310 33 30

o escriu-nos a innovacio@biocat.cat.