Prevenció cardiovascular poblacional: reptes i oportunitats

Si et vas perdre la Conferència CaixaResearch, ara pots veure on-line les ponències de la Dra. Maria Neira (OMS) i del Dr. Valentí Fuster (CNIC, Mount Sinai Hospital).

Veure ponència Dra. Neira
Veure ponència Dr. Fuster

Les malalties d’origen cardiovascular són la primera causa de mort a tot el món. D’aquí la importància de conscienciar a la població sobre els diferents factors de risc cardiovascular que ens rodegen com ara el sedentarisme, el tabaquisme, la mala alimentació, l’obesitat o l’estrès, entre d’altres.

A banda de conèixer el risc que poden implicar les malalties cardiovasculars i les mides de prevenció més adequades, es fa necessària una reflexió sobre la situació i els desafiaments de la recerca biomèdica amb aplicació clínica per assolir nous reptes i oportunitats en el seu estudi.

A la Fundació ”la Caixa”, en col·laboració amb el Centre Nacional d’Investigacions Cardiovasculars (CNIC) i la Fundació HM Hospitals, promovem la Conferència CaixaResearch «Prevenció cardiovascular poblacional: reptes i oportunitats» amb l’objectiu de mostrar, sempre sobre la base de l’evidència científica, la millor manera de controlar els factors que determinen la salut cardiovascular i com tractar-los.

• CONTINGUT DE LA CONFERÈNCIA

Durant la conferència es debatrà sobre la millor manera de controlar els factors que influeixen en la salut cardiovascular i com actuar sobre ells.

Per tant, al llarg de la sessió es posarà el focus en tres temàtiques principals de la medicina vascular:

• Recerca clínica i salut poblacional.

• Reptes en la prevenció.

• Innovación terapéutica.

Si vols més informació sobre la sessió, consulta l'agenda de la conferència.

• A QUI ES DIRIGEIX

A investigadors en totes les etapes de la seva carrera científica, metges, industrials, polítics, periodistes científics i ciutadans compromesos.

• IDIOMA

Castellà.

• DATES CLAU

Conferència
    14 de març, de 9 a 14.15 h.

• LLOC

CaixaForum Madrid.