Convocatòria Microconcerts 2023

Si ets músic,
presenta't a la nova convocatòria
abans del 21 de desembre de 2022!

ACCEDEIX A LA CONVOCATÒRIA

Ets músic?
Presenta’t a la convocatòria dels Microconcerts d’enguany!

Amb l’esperit d’oferir una plataforma per a noves formacions que vulguin arriscar en el format o en el repertori i per a grups més convencionals, s’obre una nova convocatòria de la Fundació ”la Caixa” per a intèrprets de tots els estils musicals.

Els Microconcerts són concerts breus de petit format que tenen lloc al llarg de tot l’any en espais alternatius dels centres CaixaForum de Madrid, Saragossa, Sevilla, València, Palma, Barcelona i al Museu de la Ciència CosmoCaixa.

• PARTICIPACIÓ

• La convocatòria s’obre a formacions musicals d’1 a 3 components, majors d’edat, de tots els estils musicals.

• La selecció la durà a terme un jurat de professionals en l’àmbit de la música. Es tindrà en compte la qualitat, l’atractiu i la diversitat de propostes.

• DATES CLAU

Data d’inici de la inscripció
    1 de desembre de 2022

Data final de la inscripció
    21 de desembre de 2022

Comunicació de la decisió del jurat
    No més tard del 10 de febrer de 2023

• PROCÉS DE SOL·LICITUD

Accedeix al Portal de Convocatòries de la Fundació ”la Caixa” i introdueix-hi la següent documentació:

1. Dues gravacions diferents d’un total aproximat de 10 minuts, en un arxiu sonor descarregable MP3 o en un enllaç a internet, que incloguin alguna de les obres del programa que es proposa per a l’actuació. La gravació ha de ser, únicament, amb els mateixos components que es presentin a la convocatòria.

2. Proposta de programa que es vol interpretar (d’uns 20 minuts de durada aproximadament).

3. Biografia del grup i de cadascun dels seus components.

4. Fotografia digital del grup en format horitzontal.

5. Necessitats tècniques de la proposta.

• QUÈ OFEREIX ”LA CAIXA” ALS SELECCIONATS

• La possibilitat d’actuar, de manera retribuïda (200 € bruts per músic i dia), a la programació de música dels centres de la Fundació ”la Caixa” dins l’any 2023.

• Cada proposta seleccionada durà a terme, un dia determinat, una actuació en un dels espais esmentats. Aquesta actuació pot ser en format de diverses intervencions breus o en format d’un concert una mica més extens. El programa d’aquestes intervencions es podrà repetir o variar cada vegada. Les actuacions es faran sempre en espais alternatius (no a l’Auditori) d’aquests centres.