Convocatòria Microconcerts 2022

Termini de recepció de candidatures ampliat fins al 23 de desembre de 2021, a les 17 h.

Ets músic i t’agradaria actuar a CaixaForum durant el 2022?
Presenta’t a la convocatòria de Microconcerts als centres CaixaForum de Barcelona, Madrid, Palma, Sevilla o Saragossa!

Amb l’esperit d’oferir una plataforma a nous formats o grups, s’obre una nova convocatòria de la Fundació ”la Caixa” per a intèrprets de tots els estils musicals.

• PARTICIPACIÓ

• La convocatòria s’obre a formacions musicals d’1 a 3 components, majors d’edat, de tots els estils musicals.

• La selecció la durà a terme un jurat de professionals en l’àmbit de la música. Es tindrà en compte la qualitat, l’atractiu i la diversitat de propostes.

• DATES CLAU

CONVOCATÒRIA TANCADA

Data d’inici de la inscripció
    1 de desembre de 2021

Data final de la inscripció
    CONVOCATÒRIA AMPLIADA
    23 de desembre de 2021, a les 17 h

Comunicació de la decisió del jurat
    Primera setmana de febrer de 2022

• PROCÉS DE SOL·LICITUD

Accedeix al Portal de Convocatòries de la Fundació ”la Caixa” i introdueix-hi la documentació següent:

1. Formulari d’inscripció i document de tractament de dades personals signats per cada component del grup i escanejats. Ambdós documents s’hauran de presentar en un sol arxiu.

2. Proposta de programa que es vol interpretar (d’un màxim de 20 minuts de durada).

3. Dues gravacions diferents d’un total d’aproximadament 5 minuts, en un arxiu sonor descarregable o un enllaç a Internet, que incloguin alguna de les obres del programa proposat per a l’actuació. La gravació haurà de ser, únicament, amb els mateixos components que es presentin a la convocatòria.

4. Biografia del grup i de cadascun dels components.

5. Fotografia digital del grup en format horitzontal.

6. Necessitats tècniques de la proposta.

• QUÈ OFEREIX ”LA CAIXA” ALS SELECCIONATS

• La possibilitat d’actuar, de manera retribuïda (200 € bruts per músic i dia), a la programació de música dels nostres centres CaixaForum de l’any 2022. En cap cas no es pagaran les despeses de desplaçament ni cap altre tipus de despesa.

• Cada proposta seleccionada farà, un dia determinat proposat per la Fundació ”la Caixa”, una actuació en un dels espais de CaixaForum. Aquesta actuació podrà ser en format de diverses intervencions breus o en format de concert una mica més extens.