Convocatòries finalitzades

• Convocatòria CaixaResearch de Mobilitat - Medicina Global i investigació en Salut

Convocatòria conjunta entre quatre fundacions privades independents - ”la Caixa” (Espanya), Welcome (Regne Unit), la Fundació Volkswagen (Alemanya) i la Fundació Novo Nordisk (Dinamarca) – per a la investigació interdisciplinària sobre "Mobilitat - Medicina Global i Investigació en Salut".

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch de Mobilitat - Medicina Global i investigació en Salut

• Convocatòria CaixaResearch Covid-19

Selecciona projectes d'innovació per contribuir a la gestió de la crisi pandèmica actual i futura. La convocatòria dóna suport específicament a propostes clíniques i traslacionals que inclouen tecnologies o projectes clarament enfocats a prevenir, tractar, monitoritzar o diagnosticar la malaltia COVID-19.

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch Covid-19

• Convocatòria Postdoctoral ”la Caixa” - Mount Sinai Icahn School of Medicine

Convocatòria per una beca Postdoctoral de recerca sobre promoció de la salut i hàbits de vida saludables relacionats amb les malalties cardiovasculars, per un període de 2 anys a la Icahn School of Medicine de Mount Sinai a Nova York (EUA), sota responsabilitat directa del Dr. Valentí Fuster, Physician-in-Chief at The Moun Sinai Medical Hospital i Director del Mount Sinai Heart.

Accedeix a Convocatòria Postdoctoral ”la Caixa” - Mount Sinai Icahn School of Medicine

• Convocatòria MIT-SPAIN ”la Caixa” Foundation SEED FUND

Convocatòria d'ajuts llavor, per a projectes d'investigació desenvolupats conjuntament en centres d'investigació espanyols i al MIT.

Accedeix a Convocatòria MIT-SPAIN ”la Caixa” Foundation SEED FUND

• Convocatòria RecerCaixa

Convocatòria per al finançament de projectes de recerca de Catalunya que tinguin la vocació transformadora d’aportar solucions a problemes o inquietuds de la societat, per implicar-la en el canvi cap a un país de ciència amb una economia basada en el coneixement.

Accedeix a Convocatòria RecerCaixa