Oferim ajuts econòmics per a projectes de salut i biomedicina a través de diferents convocatòries de recerca.

Convocatòries CaixaResearch d'Investigació i Innovació

• Convocatòria CaixaResearch d'Investigación en Salut

PROPERA OBERTURA
    Del 28 de setembre al 25 de novembre de 2021, a les 14 h CET
    Nova convocatòria oberta a projectes de recerca en biomedicina i salut, que té per objectiu identificar i impulsar les iniciatives més prometedores, de més excel·lència científica i amb més valor potencial i impacte social, sigui en recerca bàsica, clínica o translacional.

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch d'Investigación en Salut

• Convocatòria CaixaResearch de Mobilitat - Medicina Global i investigació en Salut

Del 20 de gener al 30 d'abril de 2020, a les 14 h CET
    Convocatòria conjunta entre quatre fundacions privades independents - ”la Caixa” (Espanya), Welcome (Regne Unit), la Fundació Volkswagen (Alemanya) i la Fundació Novo Nordisk (Dinamarca) – per a la investigació interdisciplinària sobre «Mobilitat - Medicina Global i Investigació en Salut».

• Convocatòria CaixaResearch Validate

Del 19 de gener a l'1 de març de 2021
    Contribueix a traslladar els resultats de la recerca a la societat i al mercat i fomenta la creació de nous productes i empreses relacionats amb les ciències de la vida i de la salut. Dona suport a projectes de recerca biomèdica en estat inicial (TRL 1-4) per ajudar-los a validar el seu actiu i definir el seu pla de valorització.

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch Validate

• Convocatòria CaixaResearch Consolidate

CONVOCATÒRIA PERMANENTMENT OBERTA
    Proper tall de presentació de projectes: setembre de 2021

Dona suport a projectes innovadors madurs (nivell TRL 4 o superior) i amb sòlides estratègies de PI i comercialització per assolir estadis d’atracció d’inversió i acostar-los al mercat.

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch Consolidate

• Convocatòria CaixaResearch Covid-19

CONVOCATÒRIA TANCADA
    Selecciona projectes d'innovació per contribuir a la gestió de la crisi pandèmica actual i futura. La convocatòria dóna suport específicament a propostes clíniques i traslacionals que inclouen tecnologies o projectes clarament enfocats a prevenir, tractar, monitoritzar o diagnosticar la malaltia COVID-19.

Accedeix a Convocatòria CaixaResearch Covid-19

• Convocatòries finalitzades