Ets dins d'un projecte social?

T'ajudem perquè puguis ajudar els qui més ho necessiten.

• DATES CLAU

Calendari d'obertura de les convocatòries socials

• Promoció de l’autonomia personal i atenció a l’envelliment, a la discapacitat i a la malaltia:
      2 de febrer de 2021.

• Lluita contra la pobresa infantil i l’exclusió social:
      7 d'abril de 2021.

• Acció social en l’àmbit rural:
      1a etapa: del 7 d’abril de 2021.
      2a etapa: 23 de juny de 2021.

• Inserció sociolaboral:
      5 de maig de 2021.

• Cooperación Internacional:
      12 de maig de 2021.

• Habitatges per a la inclusió social:
      9 de juny de 2021.

• Interculturalitat i acció social:
      23 de juny de 2021.

• QUÈ FEM

A través del Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials, col·laborem amb organitzacions sense ànim de lucre per promoure iniciatives adreçades especialment a les persones que es troben en situació de vulnerabilitat i que tenen per objectiu la inclusió social, la promoció de la igualtat d’oportunitats i la millora de la qualitat de vida.

Aquestes convocatòries reforcen i complementen les línies d’actuació pròpies que la Fundació ”la Caixa” desenvolupa en l’àmbit social d’acord amb el seu Pla Estratègic i en línia amb els Objectius de Desenvolupament Sostenible que s’inclouen a l’Agenda de les Nacions Unides.

• COM AJUDEM

Una mirada a la Fundació ”la Caixa”

dilluns, 26 oct. 2020

Culturas unides en una gran família

Culturas Unidas, centrada a combatre el fracàs escolar, ha estat seleccionada pel Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials de la Fundació ”la Caixa” per la seva tasca integral amb més de 400 famílies en situació de vulnerabilitat.