Música Creativa

Fundación Música Creativa

• CATEGORIA

• DESCRIPCIÓ

El projecte “Música Creativa” connectarà artistes actius de l’àmbit del jazz i les músiques actuals amb membres de col·lectius de refugiats i migrants econòmics per a la creació conjunta d’un llibre disc en què es recolliran diferents històries de les cultures que tot just s’acaben d’instal·lar a Madrid.

La intenció del projecte és dur a terme un acostament artístic entre cultures a través d’un exercici d’empatia, integració i empoderament, traduint un context sociocultural en una expressió artística coordinada per músics i productors musicals vinculats a “Música Creativa”.

D’una banda, el projecte reflectirà històries que marquen la vida d’immigrants i refugiats amb l’objectiu de fomentar la sensibilització de la societat local davant les dificultats que viuen les persones que els envolten, i, de l’altra, contribuirà a la inserció cultural d’un col·lectiu en risc d’exclusió en la cultura local, creant llaços directes amb els músics voluntaris locals, per afavorir un entorn d’empatia i comprensió mútua.

• LLOC D'INTERVENCIÓ

• Madrid