Rodando el límite. Autogestión y disparate

LAAV_ MUSAC. Fundación Siglo para las Artes en Castilla y León+C20

• ARTISTA / ENTITAT

LAAV_ MUSAC. Fundación Siglo para las Artes en Castilla y León+C20

• CATEGORIA

Doc-Vídeo-Cinema

• DESCRIPCIÓ

“Rodando el límite. Autogestión y disparate” és el títol que ha triat el col·lectiu La Rara Troupe, grup de creació constituït al Departament d’Educació i Acció Cultural del MUSAC, per convocar un grup de persones amb interessos combinats tant en el que és audiovisual com a eina (d’expressió, creació i recerca) com en el malestar psicosocial.

El propòsit és fer-lo extensible a col·lectius i persones que se situen als “marges" d’allò que s’entén per normalitat, tant per motius de salut mental com per qüestions físiques, laborals o socials en un sentit ampli.

El projecte es proposa indagar metodologies inverses, en les quals La Rara Troupe (les persones que han estat diagnosticades i els creadors que han treballat amb elles) és qui proposa la creació a professionals de la sanitat, a altres persones diagnosticades, a educadors socials, a mediadors d’associacions diverses i a artistes interessats en el treball amb col·lectius en exclusió.

• LLOC D'INTERVENCIÓ

• Lleó