Savia nueva… vieja Sabia

• CATEGORIA

Dansa

• DESCRIPCIÓ

“Savia nueva… vieja Sabia” recupera la veu de les persones grans i valora la seva experiència vital, i al mateix temps ofereix als adolescents l’oportunitat de treballar amb gent gran i d’incorporar la seva saviesa com a “guia per a la vida”.

En el projecte, joves i gent gran, dansant junts, (re)descobriran el poder de la creativitat com a arma per a la vida, i el seu propi cos com a mestre cap al coneixement i el desenvolupament de la seva pròpia persona en societat.

El resultat final serà un espectacle de dansa i música interpretat principalment per adolescents, amb la participació en escena d’algunes de les persones grans que han col·laborat en la creació del projecte, i amb l’aportació especial d’una ballarina professional que crearà, amb la seva habilitat artística, un pont entre aquestes dues generacions. Adolescents i persones grans: futur i passat de la nostra societat, units per crear present.

• LLOC D'INTERVENCIÓ

• Cadis