ssssonoridadessss

• CATEGORIA

Arts plàstiques

• DESCRIPCIÓ

“ssssonoritatssss” és una proposta dirigida als usuaris de dos centres ocupacionals (CO): el CO La Marina i el CO 1981, d’Asproseat.

Laura Llaneli, editora del blog d’art sonor d’Hangar, tutora a Metàfora Studio Arts Programs i professora d’Història de l’Art al centre de formació d’adults Casa de la Cultura de Sant Cugat, ha dissenyat per a ells una proposta artística que gira a l’entorn del so, dels sons que acompanyen diàriament la vida dels participants. Per definir la metodologia i les dinàmiques, s’ha començat per conèixer els participants i s’ha format un equip de treball entre l’artista, els professionals del CO i els de la Fundació Joan Miró. La intenció és que el procés creatiu tingui una relació estreta amb el dia a dia dels participants i serveixi per enriquir-lo i millorar-lo.

El projecte comprèn una sèrie d’activitats, repartides en diverses sessions durant un període d’uns 5 mesos. Es tracta de pràctiques d’escolta per establir una nova relació amb el món i fomentar la creativitat a través del so.

Es planteja com un procés obert i participatiu, de desenvolupament lliure, que podria acabar en una mostra a la Fundació Miró amb format d’instal·lació, performance o de qualsevol altre tipus.

• LLOC D'INTERVENCIÓ

• Barcelona