L'Àrtic es trenca

Parque Antonio Machado
    Del 18 de setembre al 18 d'octubre de 2019

HORARIS

De dilluns a divendres, de 12.30 a 14 h i de 17 a 21 h.

Visites guiades per al públic general
    De dilluns a divendres, a les 18 h;
    dissabtes, diumenges i festius, a les 13 h i a les 18 h.

Visites per a grups escolars i altres col·lectius
    De dilluns a divendres, de 9.30 a 13.30 h i de 15 a 17 h,
    Amb cita prèvia trucant al 900 80 11 37.

Activitat oberta

• DESCRIPCIÓ

Si no existís un pol nord, els nostre planeta seria tan diferent que no el podríem reconèixer.

Aquesta exposició itinerant té per objecte mostrar-nos la singularitat de l'ecosistema àrtic, explicar-nos l'important paper que hi té el clima global i descobrir-nos-en les característiques i la biodiversitat.

L'exposició té com a punt fort les sensacionals fotografies d'Andoni Canela, un prestigiós fotògraf de la natura que ha viatjat per tot el territori àrtic i que ens porta imatges de total actualitat.

Amb aquesta mostra, la Fundació ”la Caixa” vol contribuir al programa Ciència en Societat, mitjançant la divulgació científica sobre un ecosistema concret en perill: l'Àrtic. De la mateixa manera, també vol promoure el pensament crític i sensibilitzar sobre un problema mediambiental important: els efectes del canvi climàtic a l'Àrtic i les conseqüències per a la resta del planeta.

• MATERIALS D'INTERÈS