Els experts mèdics i científics que reben ajuts de Fundació ”la Caixa” ens expliquen de primera mà les darreres novetats en el seu àmbit

El Cicle de Debats pretén posar en rellevància la feina dels professionals de la recerca i de la salut que reben ajudes de la Fundació ”la Caixa”, a través del Programa d’Investigació.

De la mà dels experts en investigació, medicina i innovació que reben ajuts de Fundació ”la Caixa”, els debats són un punt de trobada entre la societat i els resultats de la recerca, les noves pràctiques mèdiques i els reptes actuals en salut i qualitat de vida.

DEBATS D’AVANTGUARDA, Investigació i salut

• Dones en ciència, superant estereotips i desigualtats

Carmen Gil (CIB-CSIC) & Blanca Fuentes (IdiPAZ) & Almudena Ramiro (CNIC) & Marisol Soengas (CNIO) & Genma Triola (IQAC-CSIC) & Nuria Campillo (CIB-CSIC).

Dijous 11 de febrer de 2021.

• Vacunes, la gran resposta contra la COVID-19

Dr. Mariano Esteban (Centre Nacional de Biotecnologia - CNB-CSIC) & Dra. Denise Naniche (ISGlobal).

Dimarts 26 de gener de 2021.

• Objectiu: prevenir la malaltia d’Alzheimer. Un repte científic i social

Dr. Arcadi Navarro (Fundació Pasqual Maragall) & Dra. Mercè Boada (Fundació ACE).

Dimarts 17 de novembre de 2020.

• Càncer. Cap a on s’orienten les noves teràpies?

Dra. María Blasco (CNIO) & Dr. Josep Tabernero (VHIO).

Dimarts 20 d'octubre de 2020.

• L’èxit dels tractaments ja disponibles per a pacients amb COVID-19

Dr. Bonaventura Clotet & Dr. Valentín Fuster.

Dimarts 22 de setembre de 2020.