• DATES CLAU

CONVOCATÒRIA TANCADA
    El termini de presentació de sol·licituds estarà obert de l’1 al 15 de setembre de 2021.

• QUÈ OFERIM

La Fundació ”la Caixa” i l’Agència EFE convoquen 10 beques de ”la Caixa” adreçades a alumnes d’últim curs de Periodisme o Comunicació Audiovisual d’universitats espanyoles per fer 18 mesos de pràctiques formatives a l’Agència EFE.

• ON ES FAN

Durant els primers nou mesos (del novembre del 2021 al juliol del 2022), les pràctiques es faran a les delegacions de l’Agència EFE a les diverses comunitats autònomes i durant el segon període de nou mesos (del novembre del 2022 al juliol del 2023), a les delegacions internacionals de l’Agència EFE.

Una mirada a la Fundació ”la Caixa”

divendres, 3 abr. 2020

Hitchens i “Bora”, refugis d’una quarantena al Brasil

Carla Samon Ros, becària de la XIV edició del Programa de Beques de Periodisme ”la Caixa” - Agència EFE, ens explica com està vivint aquesta atípica situació de confinament des de São Paulo (Brasil).