Cicle gratuït de cinema per a gent gran

A partir del 22 de febrer, amb la pel·lícula El Becario, debatrem sobre el rol de la gent gran a la societat del futur.

Reserva la teva entrada al 900 223 040.

El cicle de cinefòrum virtual és una proposta del Programa de Gent gran de la Fundació ”la Caixa” amb què, a més de gaudir d’una pel·lícula al mes, us proposem un debat obert i en grup que ens permeti reflexionar i conversar sobre temes d’actualitat.

L’objectiu és generar espais de debat i reflexió sobre aspectes significatius de la vida: el rol social de la gent gran, la rellevància d’aprendre a viure amb les pèrdues, les conseqüències en el benestar i en la salut dels estereotips i el llenguatge edadista, la qüestió del sentit de la vida, etc.

Els temes que es proposen per als mesos vinents són:

• Pel·lícula 'El becario'

Què espera la societat de la gent gran?

A partir del 22 de febrer, amb la pel·lícula El becario, debatrem sobre el rol de la gent gran en la societat del futur.

• Pel·lícula 'Una canción para Marion'

Viure amb les pèrdues

A partir del 22 de març, amb la pel·lícula Una canción para Marion, aprofundirem en l’adaptació a les pèrdues i les dificultats i rellevància que té.

• Pel·lícula 'Space Cowboys'

El llenguatge edadista

A partir del 26 d’abril, amb la pel·lícula Space Cowboys, analitzarem el llenguatge edadista i la importància dels estereotips i autopercepcions sobre la vellesa.