• QUÈ FEM

A la Fundació ”la Caixa” creiem en la capacitat de creixement que tenim les persones a partir de la nostra autonomia, responsabilitat i dignitat, fet que creiem que és totalment independent de l’edat. Per això, encara que el projecte de vida canviï, és fonamental el nostre creixement al llarg de tot el cicle vital.

Seguint aquesta premissa, impulsem activitats per fomentar el desenvolupament personal de la gent gran.

• PROPOSEM

Desenvolupar capacitats, fomentar la reflexió i apoderar persones per dur la vida que vulguin d’acord amb els seus valors, amb tres línies d’activitats:

• Viure bé, sentir-se millor. L’objectiu d’aquest programa és facilitar eines perquè les persones siguin subjectes actius de la seva pròpia història, per maximitzar les seves capacitats i potencialitats. Activitats:

• Viure com vull.

• Viure en positiu.

• Viure és descobrir-me.

• Viure amb sentit. Convida a fer un viatge personal per buscar una vida millor. Per fer-ho, reflexionarem sobre aspectes rellevants de la vida i, pel camí, buscarem recursos, capacitats i habilitats per ser capaços, malgrat les dificultats i les pèrdues que s’esdevenen a la vida, de viure-la plenament, fins i tot en temps de COVID.

• Bon tracte, qüestió de dignitat i de dret. L’objectiu d’aquest taller és sensibilitzar i informar sobre els drets de la gent gran i empoderar-la perquè visqui plenament aquesta etapa de la vida.

Una mirada a la Fundació ”la Caixa”

dimarts, 16 jun. 2020

Què vol dir “tractar bé” la gent gran?

Parlem amb Isabel Martínez, presidenta de HelpAge a Espanya, sobre com es pot convertir el Dia Mundial de Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament en la Vellesa en el Dia Mundial del Bon Tracte a l’Adult Gran.