T’acompanyem per continuar endavant

Recursos digitals del Programa de Gent Gran de la Fundació ”la Caixa”

Des de la Fundació ”la Caixa” hem viatjat al teu costat durant el confinament. Des d’aleshores, aquesta situació ens ha deixat grans aprenentatges que no hem d’oblidar. Ara, et seguim acompanyant perquè tiris endavant amb una mirada optimista i plena d’esperança cap al futur.

Vivir. Siempre nos quedamos con lo bueno. es la forma ideal. Cosas menos buenas. Cosas buenas. 72kilos

“És important ser positius i continuar buscant la manera de fer allò que ens dona sentit a la vida”. Aquestes paraules de l’Antonio, beneficiari del Programa de Gent Gran, han inspirat la il·lustració de l’artista 72Kilos, que ens explica que el més important és ser positius i no deixar mai de perseguir tot el que dona sentit a la vida, especialment en moments tan difícils com els que hem viscut durant la pandèmia.

DIRECTORI DE DOCUMENTS

INFOGRAFIES