• Només és progrés
    si progressem tots

Per això la història del Munic
    també és teva

Coneix-la
  • Nou Dossier

Analitzem les polítiques que cal aplicar en tot el cicle vital per garantir la justícia intergeneracional.

LLEGEIX EL DOSSIER
  • En moviment amb

Les persones com a motor del progrés de la societat

VEURE EL VÍDEO

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

Accedeix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• CONVOCATÒRIA MICROCONCERTS A CAIXAFORUM

Fins al 22 de desembre de 2021
    Ets músic i t’agradaria actuar a CaixaForum? Presenta’t a la convocatòria de Microconcerts de l’any que ve!

ACCEDEIX A CONVOCATÒRIA MICROCONCERTS A CAIXAFORUM

• POSTGRAU A L'ESTRANGER

Fins al 2 de febrer de 2022
    100 beques per a estudiants espanyols i portuguesos que vulguin cursar estudis de postgrau a l'estranger.

Accedeix a Postgrau a l'estranger

• DOCTORAT INPHINIT INCOMING

Fins al 27 de gener de 2022
    35 beques per a investigadors de totes les nacionalitats que vulguin cursar un doctorat en disciplines STEM en qualsevol centre de recerca d'excel·lència d'Espanya o Portugal.

Accedeix a Doctorat Inphinit Incoming

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• #PacteDigitalAEPD

Ens afegim al Pacte Digital per a la Protecció de les Persones