Només és progrés si progressem tots.
Troba les guies autonòmiques

Des de la Fundació ”la Caixa” treballem al costat de milers de persones i entitats socials per ajudar a construir una societat millor, més justa i amb més oportunitats per a tothom.

La Fundació ”la Caixa” posa el focus especialment en aquells programes amb més impacte transformador, com els que combaten la pobresa infantil i l'exclusió social, els que fomenten l'ocupació i els que ajuden a millorar les condicions de vida de la gent més vulnerable.

L'activitat de la Fundació ”la Caixa” es concentra, a més, en altres àmbits: la investigació mèdica, la formació d'excel·lència, la cultura i l'educació, fonamentals per promoure el progrés i la igualtat d'oportunitats. El compromís social de la Fundació ”la Caixa” per a la construcció d'una societat millor té a Espanya i Portugal els territoris principals d'actuació.

El 2022 mantenim el pressupost al voltant dels 500 milions € per donar resposta a totes aquestes necessitats. Descobreix les línies d'acció, o bé si prefereixes veure quines accions es duen a terme a la teva comunitat autònoma utilitza el mapa adjunt.

Guia ràpida 2022 (PDF, 450 KB)