Guia ràpida 2022

Consulta la guia de la teva comunitat autònoma i descobreix les accions que impulsem en el teu territori.

DESCARREGAR GUIA

Només és progrés si progressem tots.
Descobreix les iniciatives que impulsem a través de les diferents línies d’acció de la Fundació ”la Caixa”

Treballem de la mà de milers de persones i entitats socials per ajudar a construir una societat millor, més justa i amb més oportunitats per a tothom.

La Fundació ”la Caixa” posa el focus especialment en aquells programes amb més impacte transformador, com ara els que combaten la pobresa infantil i l’exclusió social, els que fomenten l’ocupació i els que ajuden a millorar les condicions de vida de les persones més vulnerables.

L’activitat de la Fundació ”la Caixa” es concentra, a més, en altres àmbits: la recerca mèdica, la formació d’excel·lència, la cultura i l’educació, fonamentals per promoure el progrés i la igualtat d’oportunitats. El compromís social de la Fundació ”la Caixa” per construir una societat millor té a Espanya i Portugal els seus principals territoris d’actuació.

El 2022 mantenim el pressupost al voltant dels 500 milions € per donar resposta a totes aquestes necessitats.

Descobreix les iniciatives que impulsem a través de les nostres línies d’acció o consulta les guies autonòmiques per conèixer les diferents accions que duem a terme a la teva comunitat autònoma.