Canviem presents, construïm futurs.
Troba les guies provincials i autonòmiques

Des de Fundació ”la Caixa” treballem al costat de milers de persones i entitats socials per ajudar a construir una societat millor, més justa i amb més oportunitats per a tothom.

Donem suport i impulsem programes transformadors, amb especial atenció als dedicats a la infància i la creació d'ocupació, la investigació mèdica i la divulgació del coneixement i la cultura.

El 2020, mantenim el pressupost a l’entorn dels 500 milions d’euros, per donar resposta a les necessitats socials del moment i crear oportunitats que millorin la qualitat de vida de les persones que més ho necessiten, siguin on siguin, donant ajudes a entitats socials i promovent el voluntariat.

L'any passat vam impulsar prop de 51.000 iniciatives socials de les que s'han beneficiat més d'11 milions de persones. Descobreix les línies d'acció en què treballem per contribuir a la construcció d'una societat millor i més justa, clicant aquí.