Units ho farem millor

Per aconseguir impulsar els nostres projectes treballem conjuntament amb organismes d’arreu del món.

• QUÈ FEM

Ens aliem amb els principals organismes i fundacions internacionals per potenciar i donar a conèixer les nostres accions de cooperació internacional, especialment als països en via de desenvolupament, i impulsar el reconeixement de l’entitat.

Aquestes aliances estratègiques són possibles gràcies a la tasca que es desenvolupa des de l’oficina de Washington i a la incorporació d’aquestes aliances en les línies d’acció prioritàries que marca el pla estratègic de la Fundació ”la Caixa”.

Gràcies a aquestes aliances estratègiques, rebem la col·laboració de destacats organismes internacionals que ens ajuden a dur a terme les nostres línies d’acció principals, que són la creació d’ocupació, l’educació, la promoció de la filantropia, la salut global, la recerca i l’atenció a l’emergència i ajuda humanitària.

• QUIN OBJECTIU TENIM

El nostre objectiu és unir esforços amb totes les entitats, fundacions i altres agents internacionals que, com nosaltres, creuen que tothom ha de tenir els mateixos drets i que treballen dia rere dia per aconseguir-ho.

Alma, la xarxa social social

dissabte, 20 jun. 2020

Aliances que garanteixen el benestar dels refugiats

Gairebé 80 milions de persones han fugit de casa i han demanat asil en altres ciutats o en altres països. Per això, avui, Dia Mundial dels Refugiats, volem destacar la importància d’establir aliances per aconseguir un món millor.

Coorganitzat per: