Perquè en ciència el primer és estar ben informat

Descobreix totes les novetats.

Subscriu-t'hi
  • QUÈ FEM

Col·laborem amb universitats, centres de recerca públics i privats i hospitals per generar nous coneixements científics.

A través del programa d'investigació donem suport a la recerca científica d'excel·lència en els àmbits de les ciències de la vida i de la salut.

Prioritzem la recerca d'alta repercussió social, estimulant la transferència i la divulgació dels resultats.

Contribuïm a la investigació i la innovació responsables (RRI) per alinear-ne els resultats amb els valors, les necessitats i les expectatives de la societat.

Segueix-nos a @CaixaCienciaCAT i al Blog.

• A QUI S'ADREÇA

A universitats, centres de recerca públics i privats i hospitals universitaris amb els quals establim convenis de col·laboració, com també a investigadors i grups d'investigació que puguin optar a les convocatòries públiques d'ajudes als projectes que oferim.

• COM AJUDEM

La Fundació ”la Caixa” aposta pel coneixement i la innovació, treballant conjuntament amb els centres capdavanters en recerca científica.

• Concedim ajudes mitjançant col•laboracions bilaterals i convocatòries públiques.

• Avaluem els projectes mitjançant la consulta a experts.

• Fem el seguiment dels projectes mantenint un contacte continu amb els responsables.

Alma, la xarxa social social

dijous, 17 set. 2020

Els tractaments per a la COVID-19 amb el Dr. Clotet i Dr. Fuster

Quins tractaments ja estan funcionant per a la COVID-19? Els metges i investigadors de referència Valentí Fuster i Bonaventura Clotet ens acostaran la resposta al debat on-line ”la Caixa” Health In Sight el 22 de setembre.