Ajuda’ns a difondre els materials de comunicació!

• DESCARREGAR
    MATERIALS

Amb l’objectiu de generar sinergies i assolir la màxima difusió de la convocatòria de beques de doctorat INPhINIT, t’agrairíem que ens ajudessis a difondre els materials de comunicació entre els estudiants i joves investigadors.

• FAQS

• Com s’han de difondre els materials correctament?

Amb l’objectiu de fer una comunicació efectiva recomanem enviar en primer lloc un mailing informant els estudiants i investigadors dels detalls de la convocatòria.

Posteriorment, publicar a totes les xarxes socials els posts descarregables de la convocatòria tenint en compte el suggeriment de text de la publicació que es troba a les Recomanacions per a difondre la convocatòria a les xarxes socials.

També recomanem imprimir els pòsters de la convocatòria en A4 o A3 per poder difondre’ls a la universitat o centre.

• Com podem compartir els resultats de les publicacions?

A la Fundació ”la Caixa” us agraïm la col·laboració per difondre les convocatòries entre els estudiants i investigadors. Amb l’objectiu d’optimitzar els materials de difusió, volem demanar-vos la vostra ajuda i que en la mesura del possible compartíssiu algunes dades significatives de les peces publicades en els vostres canals digitals: descripció del públic en el qual s’hagi tingut impacte, captures de pantalla de les publicacions fetes a les xarxes socials i l’idioma en què heu escrit les vostres publicacions.

Ens pots enviar tots aquests detalls a beques@fundaciolacaixa.org.

• CONTACTE

Pots enviar dubtes i suggeriments de millora a: beques@fundaciolacaixa.org.