Ajuda’ns a difondre els materials de comunicació!

• DESCARREGAR
    MATERIALS

Amb l’objectiu de generar sinergies i assolir la màxima difusió de la convocatòria de beques de postgrau a l’estranger, t’agrairíem que ens ajudessis a difondre els materials de comunicació entre els estudiants.

• FAQS

• Com s’han de difondre els materials correctament?

Amb l’objectiu de fer una comunicació efectiva recomanem enviar en primer lloc un mailing informant els estudiants dels detalls de la convocatòria.

Posteriorment, publicar a totes les xarxes socials els posts descarregables de la convocatòria tenint en compte el suggeriment de text de la publicació que es troba a les Recomanacions per a difondre la convocatòria a les xarxes socials.

També recomanem imprimir els pòsters de la convocatòria en A4 o A3 per poder difondre’ls a la universitat o centre.

• Com podem compartir els resultats de les publicacions?

A la Fundació ”la Caixa” us agraïm la col·laboració per difondre les convocatòries entre els estudiants. Amb l’objectiu d’optimitzar els materials de difusió, volem demanar-vos la vostra ajuda i que en la mesura del possible compartíssiu algunes dades significatives de les peces publicades en els vostres canals digitals: descripció del públic en el qual s’hagi tingut impacte, captures de pantalla de les publicacions fetes a les xarxes socials i l’idioma en què heu escrit les vostres publicacions.

Ens pots enviar tots aquests detalls a beques@fundaciolacaixa.org.

• CONTACTE

Pots enviar dubtes i suggeriments de millora a: beques@fundaciolacaixa.org.