Materials de comunicació sobre la convocatòria

Ajuda'ns a difondre la convocatòria 2020 de projectes de recerca en salut entre la comunitat científica.

• DESCARREGAR
    MATERIALS

Amb l’objectiu de generar sinergies i assolir la màxima difusió de la convocatòria de candidatures de Recerca en Salut, t’agrairíem que ens ajudessis a difondre els materials de comunicació entre la comunitat científica.

• FAQS

• Com s’han de difondre els materials correctament?

Amb l’objectiu de fer una comunicació efectiva recomanem enviar en primer lloc un mailing informant la comunitat científica dels detalls de la convocatòria.

També recomanem imprimir els pòsters de la convocatòria en A4 o A3 per poder difondre’ls al centre.

También recomendamos imprimir los pósteres de la convocatoria en A4 o A3 para poder difundirlos en el centro.

• Com podem compartir els resultats de les publicacions?

A la Fundació ”la Caixa” us agraïm la col·laboració per difondre les convocatòries entre la comunitat científica. Amb l’objectiu d’optimitzar els materials de difusió que us enviem, volem demanar-vos la vostra ajuda i que en la mesura del possible compartíssiu algunes dades significatives de les peces publicades en els vostres canals digitals: descripció del públic en el qual s’hagi tingut impacte, captures de pantalla de les publicacions fetes a les xarxes socials i l’idioma en què heu escrit les vostres publicacions.

Ens pots enviar tots aquests detalls a acolomer@fundaciolacaixa.org i itienda@fundaciolacaixa.org

• CONTACTE

Pots enviar dubtes i suggeriments de millora a: itienda@fundaciolacaixa.org.

• 320 projectes de Recerca i Innovació en actiu

• 221 entitats arreu del món lideren projectes amb el suport de la Fundació ”la Caixa”

• 854 investigadors amb salari finançat per la Fundació ”la Caixa”