Llancem una nova convocatòria per a entitats CaixaProinfància per a la posada en marxa del PROJECTE 0-3.

Què fem

A la Fundació ”la Caixa”, en el marc de la subvenció concedida pel Ministeri d'Inclusió, Seguretat Social i Migracions, posem en marxa el projecte "Suport a Famílies 0-3. Pilotatge d'experiències de suport a la primera infància en famílies en situació de vulnerabilitat social per causa de la pobresa (PROJECTE 0-3)".

Aquest projecte proposa la posada en marxa de 20 experiències pilot en 10 Comunitats Autònomes (Andalusia, Aragó, Canàries, Castella i Lleó, Catalunya, Comunitat Valenciana, Euskadi, Illes Balears, Comunitat de Madrid i Múrcia) i suposa un suport específic i intensiu a les famílies amb fills i filles d'entre 0 i 3 anys en situació de vulnerabilitat.

Com ho fem

Cada experiència pilot del PROJECTE 0-3 estarà connectada amb la xarxa territorial CaixaProinfància i la intervenció es desenvoluparà sota els principis rectors del model d'intervenció del programa (valoració social, disseny de plans de treball, prestació de serveis, seguiment i avaluació), comptant sempre amb l'adhesió voluntària i el compromís de les famílies.

Per això, obrim una convocatòria per a seleccionar les entitats CaixaProinfància que executaran el projecte en els diferents territoris.

Dates claus

La convocatòria romandrà oberta fins al 25 de setembre de 2022.

Documentació d'interès

Bases de la convocatòria

Tota la informació que necessites per conèixer els detalls d'aquesta convocatòria.

(Disponible només en castellà)

Modificacions realitzades a les Bases de la convocatòria del PROJECTE 0-3

24 de gener de 2023

(Disponible només en castellà)