Què fem

La Fundació ”la Caixa” i la Fundació Telefónica, en el marc del projecte d’educació digital ProFuturo, hem posat en marxa a Extremadura el programa formatiu Docentes Digitales amb l’objectiu d’oferir formació en competències digitals al professorat extremeny perquè la puguin utilitzar en la millora de la seva pràctica pedagògica.

La formació s’ha adreçat a tots els docents actius d’Extremadura de l’educació pública i concertada, des d’infantil fins a Batxillerat.

Els docents que han completat amb èxit els cursos han obtingut una certificació de dos crèdits de la Conselleria d’Educació.

Contingut del programa formatiu

El programa formatiu s’ha compost de tres cursos independents, cadascun d’unes 20 hores de durada.

Mitjançant les activitats pràctiques i les experiències plantejades, els docents han aprés a crear imatges digitals interactives i videoqüestionaris que permetin millorar la comprensió d’un contingut curricular concret, com també a dissenyar una estratègia d’avaluació digital perquè puguin fer servir en el seu dia a dia a les aules.

Els tres cursos dels quals s’ha compost el programa formatiu són:

• Imatges interactives.

• Vídeos interactius.