Truca a la porta

Apropar-se és el primer pas
per ajudar les persones grans
que viuen en situació de soledat.
No les fem invisibles

Què amaguen les portes de la teva ciutat? Quines històries es viuen dins? En algunes d'aquestes portes, el silenci és el soroll que més s'escolta i la soledat és l'única companyia. Per això, des de la Fundació ”la Caixa”, volem abordar les situacions de soledat a través del programa Sempre Acompanyats. De la mà de la Creu Roja i de diferents agents i entitats, volem impulsar les relacions de suport i benestar entre les persones grans, empoderar-les i fer-les sentir part d'una societat que es compromet amb ells. Tu també pots ajudar-nos a aconseguir-ho:

• Ajudant a detectar aquestes situacions al teu barri.

• Donant a conèixer el programa entre totes les persones a les que els pugui interessar, i/o que hi vulguin col·laborar.

• Participant com a voluntari en alguna de les nostres activitats.

El programa Sempre Acompanyats es desenvolupa de la mà dels ajuntaments i entitats de Palma, Jerez, Logroño, Tàrrega, Tortosa, Lleida, Terrassa, Santa Coloma de Gramenet i Girona.

Per a més informació, truca'ns al
De dilluns a divendres, de 9 a 17 h

Sempre acompanyats. Programa de suport a les persones grans