• "Tornes capgirat, volent modificar el món i ajudar els qui ho necessiten. Hi vas a ajudar i t’ajuden. Hi vas a ensenyar i t’ensenyen ells a tu. Dones només una mica i et donen el cor. Continuo emocionant-me quan penso el temps tan meravellós que he passat a Colòmbia. No podré oblidar mai el paisatge humà que em va acollir."
    Javier Vilés, ProFuturo, Colòmbia.

• "He comprès la necessitat de viure més connectada amb la natura i les conseqüències que la meva manera de viure té en les persones que viuen a l’altra banda del món. La importància d’escoltar i entendre les necessitats dels beneficiaris a fi que les actuacions de millora els converteixin en protagonistes del seu propi canvi, siguin coherents amb la seva forma de vida i sostenibles en el temps."
    Eva Landeira, Work for Progress, Entre Culturas, Perú.

• "Conèixer altres realitats et permet créixer com a persona. Aprens a prioritzar i equilibrar valors personals i professionals. Afrontes situacions i experiències en què és imprescindible gestionar la frustració."
    Lola Pardo, Work for Progress, Ayuda en Acción, Moçambic.

• "Si no actues, no canvies res. La col·laboració contribueix a fer que unes persones puguin tenir accés a unes condicions de vida millors, però també suposa un benefici mutu. Ajudes i t’ajuden."
    Raúl Abando, Work for Progress, Development Alternatives, Índia.

Línia d´Actuació

Mostrar texto Ocultar texto

CooperantsCaixa és el programa de voluntariat corporatiu internacional d’assistència tècnica de curta durada adreçat a treballadors del Grup CaixaBank i Fundació ”la Caixa” en actiu, prejubilats i jubilats. Té l’objectiu principal de reforçar els programes que es desenvolupen en el context de les nostres aliances estratègiques.

• DATES CLAU

CONVOCATÒRIA TANCADA

Obertura de la convocatòria
    9 de desembre de 2019

Tancament de la convocatòria
    8 de gener de 2020

• OBJECTIUS

• Enfortir les capacitats de les persones, les organitzacions beneficiàries i les comunitats: formem, assessorem i propiciem la transferència de coneixements per millorar el desenvolupament de les seves iniciatives.

• Donar visibilitat als projectes de cooperació en què es desenvolupa el voluntariat.

• Aprofundir en el coneixement i la sensibilització dels empleats respecte dels projectes de cooperació internacional que impulsa la Fundació ”la Caixa”.

• CONTACTE

Registre i acreditació

Mostrar texto Ocultar texto
  • REGISTRE I ACREDITACIÓ

Voluntaris

Aquesta iniciativa s’adreça exclusivament a treballadors del Grup ”la Caixa”, actius, prejubilats i jubilats, amb una antiguitat mínima d’un any l’1 de juny de 2020. Igualment, han d’estar adscrits a alguna delegació territorial de l’Associació de Voluntaris de CaixaBank. Si encara no n’ets, t’hi pots inscriure a Voluntaris de CaixaBank.

Si ja ets voluntari, accedeix a l’aplicació web de convocatòries, on obtindràs la clau d’accés (usuari i contrasenya).

Quan hagis demanat l’acreditació, busca la convocatòria “CooperantsCaixa” i emplena el formulari d’inscripció. Recorda que et demanarem que pugis el currículum i una carta de motivació. Quan rebis la confirmació de l’acreditació, ja podràs tramitar la sol·licitud.

Entitats

Es poden presentar a la convocatòria exclusivament les ONG que desenvolupin projectes de cooperació internacional en col·laboració amb la Fundació ”la Caixa”.

Per presentar una sol·licitud de voluntaris, cal que l’entitat sol·licitant s’acrediti a l’aplicació web de convocatòries, on obtindrà una clau d’accés (usuari i contrasenya).

Les entitats ja acreditades han de verificar i validar la documentació de registre que consta a l’aplicació.

Les entitats no acreditades han de tenir una antiguitat mínima d’un any; per a les entitats que procedeixen de fusions, com a mínim una ha de tenir aquesta antiguitat.

Quan hagis acreditat l’entitat, busca la convocatòria “ONG Cooperants” i emplena el formulari d’inscripció.