Work4Progress contribueix a la millora de l'ocupació i les condicions econòmiques de joves i dones a Moçambic a través del suport a solucions innovadores.

• QUÈ FEM

Treballem per identificar necessitats i reptes en matèria d'ocupació i per afavorir la creació de llocs de treball, especialment per a joves i dones en situació de vulnerabilitat a Cabo Delgado i a Maputo, fomentant la producció agropecuària en volum i qualitat, la micro-emprenedoria, la inserció laboral dels joves i les iniciatives agro-industrials de mitjana i gran escala a través d'una plataforma d'innovació publico-privada.

• COL·LABORADORS

La plataforma Work4Progress de Moçambic està formada per 3 xarxes d’organitzacions de la societat civil, administració pública i institucions acadèmiques que treballen de forma coordinada:

• Ayuda en Acción, Agência de Desenvolvimento Económico Local da Província de Cabo Delgado (ADEL), Espaço Livre Juventude (El J.), ESSOR, Mundukide, Technoserve, Elaco Orrea, Kampos i Gapi.

• Cesal, Instituto para a Promoção das Pequenas e Médias Empresas i Universidade Lúrio.

• Enraíza Derechos, Fundaçao Encontro i la Associaçao dos Técnicos Agropecuarios (ATAP).

• Avaluació i monitoreig a càrrec de la Universidade Politécnica-FUNDE.