Work4Progress treballa per a la millora de l'ocupació i dels ingressos econòmics individuals i familiars de joves i dones de poblacions rurals indígenes del Perú.

• QUÈ FEM

Treballem per a la generació d'iniciatives d'ocupació de qualitat i millores en els ingressos econòmics de joves i dones a les regions de Quispicanchi, Condorcanqui i Lima Nord, especialment innovacions en els productes, serveis i processos agrícoles i artesans així com la seva connexió amb els mercats.

• COL·LABORADORS

Tot plegat en col·laboració amb 4 xarxes d’organitzacions no governamentals, empreses socials i institucions acadèmiques que actuen de forma coordinada:

• Entreculturas, Asociación Jesús Obrero (CCAIJO), Fe y Alegría Perú, Fundación AVSI, Servicio Agropecuario para la Investigación y Promoción Económica (SAIPE) i Imago.

• Codespa, BridgeforBillions, Centro de Investigaciones Tecnológicas, Biomédicas y Medioambientales, Sic4Change, la Universidad Nacional Mayor de San Marcos i Tierra de los Yachaqs.

• Acción contra el Hambre, Alternativa i Fundación San Marcos.

• World Vision i el Servicio Nacional de Adiestramiento Industrial (SENATI).

• Avaluació d'impacte a càrrec de l'Instituto Grade.