Donem suport a la inserció laboral

El treball és essencial en el desenvolupament de les persones. De totes les persones. I per totes elles, continuem treballant.

Visita Incorpora de "la Caixa"
  • A QUI S'ADREÇA

Persones vulnerables: persones amb discapacitat o trastorn mental i persones en risc o situació d'exclusió social (joves amb fracàs escolar, aturats de llarga durada, gent més gran de 45 anys, dones en situació de risc, persones privades de llibertat, immigrants...).

Empreses: el programa ofereix a les empreses un recurs de responsabilitat social corporativa en integració laboral, amb la col·laboració de la xarxa d'oficines de CaixaBank i dels centres d'empresa (CaixaEmpresa) del territori.

Entitats socials: el programa, juntament amb les entitats socials adherides, genera més oportunitats d'ocupació en l'empresa ordinària a través de la xarxa de tècnics d'inserció laboral.

Professionals de l'àmbit de la inserció laboral: el programa potencia la professionalització i la capacitat d'inserció laboral del conjunt d'entitats socials adherides al programa, i també la formació professional dels tècnics d'inserció laboral.

• QUÈ FEM

Ajudem persones en risc d'exclusió social a accedir a una feina, cosa que contribueix a construir un territori socialment més responsable.

I ho fem des de diversos fronts:

A través del programa Incorpora, fomentem la responsabilitat social a les empreses per transmetre el valor que té donar feina a col·lectius desafavorits.

I a més, formem i oferim el servei de tècnics en inserció laboral que donen suport a empreses i treballadors per facilitar el procés de contractació.

Oferir oportunitats a tothom és una manera de contribuir al progrés individual, i també al de la nostra societat. A la Fundació ”la Caixa” volem estar a prop d'empreses i les entitats socials perquè treballin amb l'objectiu comú de facilitar la contractació de persones.

• COM AJUDEM

Les empreses

Oferim un servei de suport integral en totes les etapes del procés d'inserció, des de la formació i la selecció fins a la integració definitiva, sense cap cost per a l'empresa.

A més, en col·laboració amb tota la xarxa d'oficines de CaixaBank, oferim una alternativa de responsabilitat empresarial en integració laboral.

• Assessorament sobre la normativa vigent de contractació.

• Selecció de perfils professionals.

• Disseny i aplicació d'itineraris d'inserció.

• Acompanyament en el procés d'adaptació.

Les entitats socials

Per millorar la capacitat d'inserció laboral, facilitem la formació i la professionalització a les entitats socials adherides als nostres programes.

Alma, la xarxa social social

divendres, 16 oct. 2020

Reciclatge laboral + economia verda = realització vital

Després d’un any sense treballar, Isabel Vela ha aconseguit feina en una planta de reciclatge gràcies al projecte 'Reciclar per canviar vides', que impulsa el programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa” en aliança amb Ecoembes.

• Un programa per a la integració laboral de col•lectius en dificultats

• 13.613 empreses contractants el 2019

• 36.803 insercions laborals el 2019