EspaiCaixa Murcia. Agenda programa de Gent gran. Setembre - desembre 2020

Noves Agendes EspaiCaixa

Ja està disponible l'agenda de l'EspaiCaixa Múrcia.

Consulta-la

Des dels EspaiCaixa, el programa de Gent gran de l'Obra Social "la Caixa" en promou el paper actiu i n'estimula la participació en la societat. En aquests centres s'ofereixen conferències, cinefòrums, tertúlies i activitats relacionades tant en l'àmbit de la salut i el benestar –també en formació en tecnologies de la informació i la comunicació– com amb els àmbits culturals, socials i mediambientals

• ADREÇA

EspaiCaixa Múrcia
    Av. Río Segura, 6
    30002 Múrcia

• HORARI

De dilluns a divendres feiners, de 10 a 14 h i de 16 a 20 h

• LÍNIES D'AUTOBUSOS:

1 A, B, C, E; 2 A; 3 A; 6 A; 8 A; 9 A; Rayo 15 A; 26 A; 28
    A, B, C, D, E; 29 A, B, C; 30 A, B, C, D, E; 31 A, B, C, D, E; 32 A; 50 A, B, C, E; 61 A, B; 80 A; 91 A, B, C, y 92 A, B. Glorieta de España
    12 A; 45 A, y 49 A, B, C, D. Jardín de Floridablanca
    1 A, B, C, D, E; 4 A; 6 A, B; 9 A; 26 A; 28 A, B, C, D, E; 29 A, B, C; 39 A;
    44 A, B, C, D, E; 61 A, B; 91 A, B, C, y 92 A, B, C. Alameda de Colón
    Rayo 17. Calle de la Princesa
    2 A; 3 A; 8 A; 31 A, B, C, D, E; 32 A; 37 A, B, C; 50 A, B, C, D, E, y 80 A. Plaza de la Cruz Roja

• CARACTERÍSTIQUES DEL CENTRE

Sala d'actes

Espai Gent3.0

Cibercafè

Aula d'informàtica

Sala polivalent

Taller de manualitats

Espai de Salut

POLÍTICA AMBIENTAL I ENERGÈTICA

La Fundació Bancària ”la Caixa”, entitat compromesa amb la sostenibilitat, basa les seves actuacions en un pla estratègic orientat a una política de responsabilitat social, sent un aspecte fonamental la protecció del medi ambient, la reducció dels impactes ambientals i el consum energètic derivats de les activitats i serveis que porta a terme en els seus principals centres de treball.

En aquest sentit, la Fundació implanta un sistema que integra, conjuntament, un sistema de gestió ambiental segons la norma ISO 14001:2015 i un sistema de gestió de l’energia segons la norma ISO 50001:2018, en els seus centres de treball (CaixaForum de Barcelona, Madrid, Palma, Tarragona, Lleida, Girona, Saragossa i Sevilla, EspaiCaixa de Girona, Madrid i Murcia i el Palau Macaya) la funció dels quals és la difusió cultural, social, científica i educativa, mitjançant exposicions, concerts, debats, programes educatius, etc., comprometent-se a:

• Adequar la gestió ambiental i energètica d’acord amb el seu context i la seva cultura organitzativa, implantant els processos necessaris per obtenir la millora contínua del seu acompliment ambiental i energètic.

• Adoptar les mesures necessàries per garantir el compliment de tota la normativa ambiental i la relacionada amb l’ús, el consum d’energia i l’eficiència energètica aplicable a les activitats i instal·lacions dels centres (tant en l'àmbit local com autonòmic, estatal i europeu), així com tots els convenis o acords als quals la Fundació ”la Caixa” s’aculli a través dels seus centres.

• Protegir el medi ambient i prevenir la contaminació mitjançant l’ús sostenible dels recursos naturals, l'ús eficient de l'aigua i l'energia i el foment de les pràctiques de reducció, reutilització i reciclatge de residus.

• Potenciar l’estalvi d’energia i optimitzar l’eficiència energètica a les instal·lacions i activitats dels centres, al mateix temps que avançar en l’adquisició de productes, serveis i equips energèticament eficients.

• Formar, sensibilitzar i implicar cada treballador fent-lo partícip de la gestió ambiental i energètica, i transmetre als proveïdors i empreses subcontractades les nostres directrius ambientals i energètiques.

• Afavorir la comunicació amb criteris de transparència i informar tots els grups d’interès (treballadors, clients, proveïdors, subcontractistes, institucions...) per tal de donar-los a conèixer la política ambiental i energètica, i establir amb ells relacions de cooperació.

Amb això, la Fundació ”la Caixa”, a través dels seus centres de treball, desitja contribuir a la millora del medi ambient i a la mitigació del canvi climàtic en benefici de tota la societat.

A Barcelona el 6 de juliol del 2020