¿Hacia dónde vamos ahora? Hacia un lugar donde no olvidemos nunca todo lo que hemos aprendido

T’acompanyem per continuar endavant

Recursos digitals del programa per a l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades

A la Fundació ”la Caixa” seguim acompanyant-te perquè continuïs endavant amb una mirada optimista i plena d’esperança en el futur.

La vida siempre eleva

"La vida a vegades cansa, a vegades fa mal, no és perfecta, però la vida és bella". Aquestes paraules de la Lola, beneficiària del Programa per a l'Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades, han inspirat la il·lustració de l'artista 72Kilos, que posa en valor com en moments difícils, en situació de malaltia o fins i tot al fin dels nostres dies, podem seguir trobant sentit a la vida.

INFOGRAFIES

• Recomendaciones para la atención psicosocial y espiritual telemática

En situación de enfermedad avanzada y final de vida.

• ¿Qué es?

• Competencias profesionales.

• Recomendaciones para la actuación.

• Recomendaciones clínicas.

• 5 consejos para el bienestar de personas cuidadoras 1/2

• Protégete.

• Infórmate.

• Cuídate.

• Conéctate.

• Comunícate.

• 5 consejos para el bienestar de personas cuidadoras 2/2

• Comparte.

• Pide ayuda.

• Planifícate.

• Controla los síntomas.

• Sé realista.

Veure infografia completa

• Consejos para tu bienestar como voluntaria/o

• Párate a analizar lo que sientes y compártelo.

• Céntrate en el día a día.

• No trivialices tu riesgo.

• Cuídate para poder ayudar a los demás.

DIRECTORI DE DOCUMENTS

• Un telèfon que respon al personal sanitari

El personal sanitari és en aquests moments especialment vulnerable. Per això és fonamental oferir-los suport emocional. La Fundació Galatea, amb el suport de la Fundació ”la Caixa”, ha posat en marxa un servei de teleassistència psicològica.

Llegir la notícia completa

• Dia Mundial de la Salut: l'impacte psicològic del coronavirus

Amb Xavier Gómez-Batiste

En el Dia Mundial de la Salut, Xavier Gómez-Batiste, director científic del Programa per a l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades, ens explica com es poden pal·liar els efectes psicològics del coronavirus i l’actual confinament.

Llegir la notícia completa

VÍDEOS

En el marc del Programa per a l'Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades de Fundació ”la Caixa”, vam tenir l'oportunitat de gaudir de dues inspiradores conferències sobre com ens ha afectat la pandèmia de la COVID19 en la nostra relació amb el final de la vida. Pots trobar-les aquí.

ENLLAÇOS D’INTERÈS