¿Hacia dónde vamos ahora? Hacia un lugar donde no olvidemos nunca todo lo que hemos aprendido

T’acompanyem per continuar endavant

Recursos digitals del programa per a l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades

A la Fundació ”la Caixa” hem viatjat al teu costat durant el confinament. Des d’aleshores, aquesta situació ens ha deixat grans aprenentatges que no hem d’oblidar. Ara seguim acompanyant-te perquè continuïs endavant amb una mirada optimista i plena d’esperança en el futur.

La vida siempre eleva

"La vida a vegades cansa, a vegades fa mal, no és perfecta, però la vida és bella". Aquestes paraules de la Lola, beneficiària del Programa per a l'Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades, han inspirat la il·lustració de l'artista 72Kilos, que posa en valor com en moments tan difícils com els viscuts durant la pandèmia, en situació de malaltia o fins i tot al fin dels nostres dies, podem seguir trobant sentit a la vida.

INFOGRAFIES

• 5 consejos para el bienestar de personas cuidadoras 1/2

• Protégete.

• Infórmate.

• Cuídate.

• Conéctate.

• Comunícate.

• 5 personas para el bienestar de personas cuidadoras 2/2

• Comparte.

• Pide ayuda.

• Planifícate.

• Controla los síntomas.

• Sé realista.

Veure infografia completa

• Consejos para tu bienestar como voluntaria/o

• Párate a analizar lo que sientes y compártelo.

• Céntrate en el día a día.

• No trivialices tu riesgo.

• Cuídate para poder ayudar a los demás.

Veure infografia completa

• Un telèfon que respon al personal sanitari

El personal sanitari és en aquests moments especialment vulnerable. Per això és fonamental oferir-los suport emocional. La Fundació Galatea, amb el suport de la Fundació ”la Caixa”, ha posat en marxa un servei de teleassistència psicològica.

Llegir la notícia completa

• Dia Mundial de la Salut: l'impacte psicològic del coronavirus

Amb Xavier Gómez-Batiste

En el Dia Mundial de la Salut, Xavier Gómez-Batiste, director científic del Programa per a l’Atenció Integral a Persones amb Malalties Avançades, ens explica com es poden pal·liar els efectes psicològics del coronavirus i l’actual confinament.

Llegir la notícia completa

DIRECTORI DE DOCUMENTS