¿Hacia dónde vamos ahora? Hacia un lugar donde no olvidemos nunca todo lo que hemos aprendido

T’acompanyem per continuar endavant

Recursos digitals del programa Gent gran de ”la Caixa”

A la Fundació ”la Caixa” hem viatjat al teu costat durant el confinament. Des d’aleshores, aquesta situació ens ha deixat grans aprenentatges que no hem d’oblidar. Ara, et continuem acompanyant perquè segueixis endavant amb una mirada optimista i plena d’esperança en el futur.

Vivir. Siempre nos quedamos con lo bueno. es la forma ideal. Cosas menos buenas. Cosas buenas. 72kilos

“És important que siguem positius i continuem buscant la manera de fer allò que dona sentit a la nostra vida”. Aquestes paraules de l’Antonio, beneficiari del Programa de Gent Gran, han inspirat la il·lustració de l’artista 72Kilos, que ens explica que el més important és ser positius i no deixar mai de perseguir tot allò que dona sentit a la vida, especialment en moments tan difícils com els que hem viscut durant la pandèmia.

INFOGRAFIES

NOTÍCIES

• Un cinefòrum a WhatsApp per a gent gran

Si no es pot anar al cinema, el cinema va a casa. I això mateix han fet a l’EspaiCaixa Girona: han organitzat un cinefòrum per a gent gran a través de WhatsApp. La iniciativa ha tingut tant èxit que han hagut d’ampliar la capacitat màxima.

Llegir la notícia completa

• Què vol dir “tractar bé” la gent gran?

Parlem amb Isabel Martínez, presidenta de HelpAge a Espanya, sobre com es pot convertir el Dia Mundial de Presa de Consciència de l’Abús i el Maltractament en la Vellesa en el Dia Mundial del Bon Tracte a l’Adult Gran.

• Lliçons d’una supervivent del coronavirus de 84 anys

La Luisa Pelayo es una val·lisoletana de 84 anys que ha superat el coronavirus a casa, amb el seu marit José. Després de 15 dies curada, ens dona consells sobre com vèncer l’adversitat i continuar traient el màxim partit a la vida.

DIRECTORI DE DOCUMENTS

FORMACIONS ON-LINE