¿Hacia dónde vamos ahora? Hacia un lugar donde no olvidemos nunca todo lo que hemos aprendido

T’acompanyem per continuar endavant

Recursos digitals del programa
Incorpora de ”la Caixa”

A la Fundació ”la Caixa” hem viatjat al teu costat durant el confinament. Des d’aleshores, aquesta situació ens ha deixat grans aprenentatges que no hem d’oblidar. Ara seguim acompanyant-te perquè continuïs endavant amb una mirada optimista i plena d’esperança en el futur.

Ya sabes cómo salir de todo esto. Trabajando juntos

Tenir una oportunitat laboral o començar un negoci ens obre un món a tots, principalment a les persones en risc d’exclusió social. Aquest és l’objectiu que persegueix el programa Incorpora de ”la Caixa”, i que ha estat clau també durant la pandèmia. En aquesta vinyeta, l’artista 72Kilos s’inspira en la veu d’Alí Jeri, beneficiari d’Incorpora que ha aconseguit una nova oportunitat de treball durant la crisi sanitària.

• “Venga lo que venga, estaremos aquí para afrontarlo”

Este estado de alarma en el que nos encontramos ha parado el mundo, nos ha confinado en nuestras casas y ha hecho que el ritmo normal de nuestra rutina tome un rumbo muy diferente, dando un giro de 180º. Adaptarnos en tiempo récord a algo que nuestra mente no podía ni imaginar nos ha permitido descubrirnos a nosotros mismos, nuestras capacidades y competencias personales, y nos ha hecho sobreponernos a una situación inesperada y de vértigo.

(disponible només en castellà)

Llegir la notícia completa

• La inserción laboral de Tatiana: ayudando a los más vulnerables frente a la
    COVID-19

Tatiana buscaba una oportunidad laboral estable cuando estalló el estado de alarma. Desde la Fundación Senara le ayudaron a diseñar un itinerario sociolaboral ajustado a sus necesidades, y ahora trabaja en una residencia, donde presta asistencia a uno de los colectivos más vulnerables frente a la COVID-19: las personas mayores.

(disponible només en castellà)

Llegir la notícia completa

• “Tinc la satisfacció de sentir-me útil i poder ajudar a un col·lectiu que, en aquest moment, realment ho necessita”

Coneixem el cas de la Teresa, auxiliar d'infermeria, que, amb l'acompanyament de l'entitat Movimiento por la Paz, ha aconseguit la inserció laboral en temps de coronavirus.

Llegir la notícia completa

• Obrir un negoci en plena pandèmia és de valents

Muntar una pastisseria en plena pandèmia podria semblar una bogeria. Però Daouda Sene ho ha aconseguit, gràcies al programa Autoocupació Incorpora i la il·lusió que porta dins. Des del 20 d’abril el seu negoci va vent en popa.

Llegir la notícia completa

• Diàlegs empresarials per fer front a la pandèmia

El programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa” ha ajudat 1.600 persones vulnerables a trobar feina durant la pandèmia. Als Diàlegs Empresarials Incorpora descobrim quins perfils necessiten les empreses en la situació actual.

Llegir la notícia completa

• Coneix la versió més solidària d’una mascareta

La modista María José García ha trobat en la solidaritat una manera de sortir-se’n: confecciona mascaretes solidàries per a persones en situació de vulnerabilitat amb el suport del programa Autoocupació Incorpora de la Fundació ”la Caixa”.

FORMACIONS ON-LINE

DIRECTORI DE DOCUMENTS