Desenvolupa la teva carrera professional amb nosaltres

Consulta les ofertes de feina disponibles actualment o envia’ns el currículum, i suma’t a l’equip de la Fundació ”la Caixa”!

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones i en el talent que tenen com a veritable motor de canvi. I el nostre equip humà n’és un clar reflex: professionals compromesos amb la societat que miren de donar resposta a algunes de les demandes socials més urgents.

• EL NOSTRE COMPROMÍS

La nostra política de reclutament respecta la diversitat, la igualtat d’oportunitats i la no discriminació per raó de gènere, edat o qualsevol altra circumstància, mentre mantenim el compromís amb la transparència i l’objectivitat en els processos de selecció.

Coneix les nostres ofertes de feina

En aquesta secció podràs accedir a les nostres ofertes de feina disponibles actualment. Afegeix- te al nostre equip i participa en projectes de contingut social, educatiu, cultural i científic que miren de donar resposta a algunes de les demandes socials més urgents!

Sabies que...?

A la Fundació ”la Caixa” tenim diversos reconeixements pel nostre compromís amb la igualtat entre dones i homes dins de l’àmbit laboral.

• Reconeixement de l’Institut de la Dona

Reconeixement que atorga l’Institut de la Dona a través del seu programa Òptima com a entitat col·laboradora en igualtat d’oportunitats entre dones i homes.

• Reconeixement del Ministeri d’Igualtat

Disposem del distintiu "Igualtat a l’Empresa" (DIE) que atorga el Ministeri d’Igualtat a empreses i entitats que destaquin per polítiques d’igualtat entre dones i homes dins de l’àmbit laboral.

• Reconeixement EFR

Reconeixement que atorga la Fundació Másfamilia a les entitats que tenen implantat un model de gestió de la conciliació basat en la millora continuada i que fomenta l’equilibri entre la vida professional, personal i familiar.

Saber-ne més