• Cap llar
    sense aliments

Col·labora amb la iniciativa per fer arribar aliments bàsics a les famílies més vulnerables.

Fes el teu donatiu
  • Debats CaixaResearch

Assisteix al debat d'investigació CaixaResearch protagonitzat, en aquesta ocasió, per la Maria Pia Cosma i en José Antonio Garrido.

Apunta't al debat
  • Nou Dossier

Analitzem quins són els factors decisius en els sistemes de recerca i innovació d'un país.

LLEGEIX EL DOSSIER
  • Convocatòries Socials per territori 2022

Consulta totes les novetats i dates de la teva comunitat o ciutat autònoma.

INFORMA-TE'N
  • Concurs de relats escrits per gent gran

Presenta-hi el teu relat o microrelat abans del 29 de juliol.
    Deixa brotar la teva història!

PARTICIPA-HI

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

Accedeix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• Convocatòria Acció social en l'àmbit rural 2022

Fins al 9 de juny de 2022, a les 17 h

Aquesta convocatòria té com a finalitat promoure projectes en municipis de menys de 10.000 habitants, adaptats a les seves característiques territorials i necessitats socials, per millorar les condicions de vida i generar oportunitats per a les famílies, la infància i l’adolescència, les dones, les persones grans i les persones en risc d’exclusió social.

Accedeix a Convocatòria Acció social en l'àmbit rural 2022

• Atenció integral a persones amb malalties avançades

Fins al 20 de juny de 2022

Aquesta convocatòria té com a finalitat seleccionar els nous equips d’atenció psicosocial que assistiran persones amb malalties avançades i els seus familiars. Han de ser entitats de l’àmbit sanitari i sociosanitari, i la seva missió serà donar atenció psicològica, social i espiritual càlida, sensible i humana, facilitant una atenció integral.

Accedeix a Atenció integral a persones amb malalties avançades

• Convocatòria Canàries 2022

Fins al 26 de maig de 2022, a les 17 h

Aquesta convocatòria té com a finalitat col·laborar amb organitzacions no lucratives que desenvolupen els seus projectes a Canàries i es basen en alguns d'aquests 6 àmbits: gent gran, persones amb discapacitat o trastorn mental, humanització de la salut, lluita contra la pobresa, inserció sociolaboral i interculturalitat i acció social.

Accedeix a Convocatòria Canàries 2022

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• Guia ràpida 2022

Descobreix l'activitat de la Fundació ”la Caixa” al teu territori