L'oportunitat que busques

SOL·LICITA UNA BECA

La Fundació ”la Caixa” convoca 100 beques per cursar estudis de postgrau en universitats o centres d’ensenyament superior de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), l’Amèrica del Nord o l’Àsia-Pacífic.

Els estudis són de màster, doctorat o projectes predoctorals de recerca científica i tècnica.

• PUNTS CLAU
    DEL PROGRAMA

• 100 beques per cursar estudis de postgrau (màster, doctorat o recerca predoctoral) amb una durada màxima de 24 mesos.

• Els estudis de postgrau es faran en qualsevol país dins de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), l’Amèrica del Nord (Estats Units i el Canadà) i la regió Àsia-Pacífic (Austràlia, Corea del Sud, l’Índia, el Japó, Singapur i la Xina).

• La convocatòria comprèn totes les àrees de coneixement, però se n’exclouen els programes de Master of Business Administration (MBA).

• REQUISITS DE LA CONVOCATÒRIA

Per participar en el procés de selecció, els candidats han de complir, entre d’altres, els següents requisits:

• Tenir la nacionalitat espanyola o portuguesa.

• Haver cursat estudis de grau a Espanya (candidats espanyols) o Portugal (candidats portuguesos). Aquests estudis s’han d’haver finalitzat entre el gener de 2013 i el juliol de 2022.

• Acreditar un nivell avançat de l’idioma en què es cursaran els estudis de destinació.

• DATES CLAU

2 de febrer de 2022
    Tancament de la convocatòria.

8 d'abril de 2022
    Notificació dels resultats de la preselecció i convocatòria d'entrevistes.

3, 4, 5, 10, 11 i 12 de maig de 2022
    Entrevistes de selecció.

24 de maig de 2022
    Comunicació del resultat final.

• SOL·LICITAR

Accedeix a la plataforma de sol·licituds de beques de la Fundació ”la Caixa”.

Subscriu-te per rebre un avís quan s'obri la pròxima convocatòria.

Per a qualsevol suggeriment o consulta, si us plau, adreça't a: beques@fundaciolacaixa.org.