• Emergència alimentèria COVID-19

La solidaritat ens ha fet més forts

Gràcies a la gran resposta solidària de la societat a la iniciativa #CapLlarSenseAliments, hem pogut alimentar moltes famílies vulnerables.

Un resultat extraordinari
  • Objectius de Desenvolupament Sostenible. Objectiu 11: Ciutats i comunitats sostenibles

Objectius ODS,
    núm. 11 Ciutats i comunitats sostenibles

Tornar a dissenyar les ciutats per a les persones és un camí que hem d’emprendre tots: institucions i ciutadans. Perquè és una decisió que ens beneficia a tots.

• Noves convocatòries

Donem suport a projectes de recerca sobre l’impacte social del coronavirus.

DESCOBREIX-NE MÉS
  • Nits d'estiu, es transformen. Viu-les online. Només a CaixaForum.es

Nits d’estiu

Coneix-les
  • #JoCanto

És un nou projecte participatiu que ha unit a més de 640 persones que interpreten la cançó Viva la Vida de Coldplay des de casa

DESCUBREIX-NE MÉS

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

DESTAQUEM

• Directori de recursos sobre
    COVID-19 PER A PROFESIONALS DE LA SALUT

En situacions de crisi com la que estem vivint a causa de la COVID-19, disposar d’informació tècnica sòlida que orienti l’actuació professional i faciliti la difusió a la ciutadania és essencial per prendre millors decisions i reduir la incertesa.

ACCEDEIX AL DIRECTORI

• CUIDAR ELS QUI ENS CUIDEN

Posem a la disposició dels professionals de l’àmbit sanitari una línia telefònica d’acompanyament emocional i psicològic per ajudar-los a gestionar els reptes derivats del brot de la COVID-19.

ACCEDEIX A CUIDAR ELS QUI ENS CUIDEN

• Alma, la xarxa social social

dimarts, 26 mai. 2020

La marató de la innovació per Ferran Adrià

El cuiner Ferran Adrià ha fet de la innovació una forma d'entendre la vida. Avui ens revela la recepta perfecta per aplicar-la també a projectes socials, com els que opten cada any als Premis Fundació ”la Caixa” a la Innovació Social.

• CONVOCATÒRIES

El vostre compromís és el nostre compromís.

Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials. Convocatòries 2020.

VEURE EL PROGRAMA CONVOCATÒRIES

• GENT GRAN

Acompanyem la gent gran proporcionant oportunitats per desenvolupar-se personalment i facilitant la construcció de relacions de suport i compromeses amb la comunitat.

VEURE EL PROGRAMA GENT GRAN

• Pobresa infantil

Treballem per trencar el cercle de la pobresa que es transmet de pares a fills.

A través del programa CaixaProinfància lluitem contra la pobresa infantil a Espanya.

Accedir a Pobresa infantil

• Integració Laboral

Tots els programes que creem busquen facilitar l'accés a l'ocupació a persones en risc d'exclusió social.

Veure el programa Integració Laboral

• Investigació en Ciències de la Vida i de la Salut

Col·laborem amb universitats, centres de recerca públics i privats i hospitals per generar nous coneixements científics.

Veure el programa Investigació en Ciències de la Vida i de la Salut

• Microdonatius

Malnutrició infantil en emergències

L'arribada de la COVID-19 ha accentuat la desnutrició infantil en els camps de refugiats.

Aneu a Microdonatius

• Palau Macaya

Centre de referència per al diàleg, la reflexió i l’intercanvi d’idees entre institucions públiques, entitats socials, empreses, universitats, professionals i ciutadans.

Anar a Palau Macaya

• Programa d'Habitatge

Perquè tothom té dret a un habitatge digne, contribuïm a superar els reptes residencials actuals dels col·lectius més vulnerables.

Veure el Programa d'Habitatge

Canviem presents, construïm futurs