• L'èxit dels tractaments ja disponibles per a pacients amb COVID-19

Health in Sight

Apunta’t al primer debat d’investigació d’avantguarda entre el Dr. Bonaventura Clotet i el Dr. Valentí Fuster.

DESCOBREIX-NE MÉS
  • EspaiCaixa. Programa de gent gran

Noves Agendes EspaiCaixa

Ja estan disponibles les agendes dels EspaiCaixa. Consúlta-les:

EspaiCaixa Madrid
    EspaiCaixa Murcia
    EspaiCaixa Girona

• L'educació hauria de ser igual per a tothom

L’educació hauria de ser igual per a tothom

Volem que tots els infants tornin a l’escola amb les mateixes oportunitats.

DESCOBREIX-NE MÉS
  • Creixem en la cultura. Presentació Temporada CaixaForum 2020-2021
    wos-icono-reproducir-video

Temporada CaixaForum 2020-2021

Descarrega't el programa de la temporada CaixaForum 2020-2021. Més de 30 exposicions en els vuit centres CaixaForum i arreu del país t'estan esperant.

DESCARREGA EL PROGRAMA

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

DESTAQUEM

• Convocatòria de Recerca en Salut

Descobreix els 25 projectes seleccionats en la convocatòria 2020 en l’àmbit de les malalties infeccioses, oncologia, malalties cardiovasculars i metabòliques relacionades, i neurociències.

Veure Convocatòria de Recerca en Salut

• Directori de recursos sobre
    COVID-19 PER A PROFESIONALS DE LA SALUT

En situacions de crisi com la que estem vivint a causa de la COVID-19, disposar d’informació tècnica sòlida que orienti l’actuació professional i faciliti la difusió a la ciutadania és essencial per prendre millors decisions i reduir la incertesa.

DESCARREGAR DIRECTORI DE RECURSOS

• Alma, la xarxa social social

dimarts, 26 mai. 2020

La marató de la innovació per Ferran Adrià

El cuiner Ferran Adrià ha fet de la innovació una forma d'entendre la vida. Avui ens revela la recepta perfecta per aplicar-la també a projectes socials, com els que opten cada any als Premis Fundació ”la Caixa” a la Innovació Social.

• CUIDAR ELS QUI ENS CUIDEN

Posem a la disposició dels professionals de l’àmbit sanitari una línia telefònica d’acompanyament emocional i psicològic per ajudar-los a gestionar els reptes derivats del brot de la COVID-19.

VEURE CUIDAR ELS QUI ENS CUIDEN

• CONVOCATÒRIES

El vostre compromís és el nostre compromís.

Programa d’Ajuts a Projectes d’Iniciatives Socials. Convocatòries 2020.

VEURE PROGRAMA CONVOCATÒRIES

• GENT GRAN

Informe La soledat en la gent gran

El 68,5 % de la gent gran que va als centres de gent gran se sent sola, una situació que s’ha agreujat per la crisi sanitària actual. Amb la finalitat d’acompanyar la gent gran en aquest moment excepcional, posem a la seva disposició cursos virtuals, recomanacions d’experts i altres recursos digitals.

Descarrega’t l’informe sobre la soledat

Veure els recursos digitals COVID-19

Veure el Programa de Gent gran

• Pobresa infantil

Treballem per trencar el cercle de la pobresa que es transmet de pares a fills.

A través del programa CaixaProinfància lluitem contra la pobresa infantil a Espanya.

VEURE PROGRAMA POBRESA INFANTIL

• Integració Laboral

Tots els programes que creem busquen facilitar l'accés a l'ocupació a persones en risc d'exclusió social.

VEURE PROGRAMA INTEGRACIÓ LABORAL

• Investigació en Ciències de la Vida i de la Salut

Col·laborem amb universitats, centres de recerca públics i privats i hospitals per generar nous coneixements científics.

VEURE PROGRAMA INVESTIGACIÓ EN CIÈNCIES DE LA VIDA I DE LA SALUT

• Microdonatius

Malnutrició infantil en emergències

L'arribada de la COVID-19 ha accentuat la desnutrició infantil en els camps de refugiats.

ANAR A MALNUTRICIÓ INFANTIL EN EMERGÈNCIES

• Palau Macaya

Centre de referència per al diàleg, la reflexió i l’intercanvi d’idees entre institucions públiques, entitats socials, empreses, universitats, professionals i ciutadans.

CONÈIXER PALAU MACAYA

Canviem presents, construïm futurs