• Dr. Mariano Esteban (Centre Nacional de Biotecnologia - CSIC) & Dra. Denise Naniche (ISGlobal)

DEBATS D’AVANTGUARDA, Investigació i salut

Assisteix al quart debat d'investigació d'avantguarda protagonitzat, en aquesta ocasió, pel Dr. Mariano Esteban i la Dra. Denise Naniche.

Apunta't al debat
  • Agenda on-line. EspaiCaixa

Agendes EspaiCaixa
    Gener · juny 2021

Ja estan disponibles les agendes dels EspaiCaixa. Consúlta-les:

EspaiCaixa Madrid
    EspaiCaixa Murcia
    EspaiCaixa Girona

• Beques de postgrau a l'estranger

La Fundació ”la Caixa” convoca 120 beques per cursar estudis de postgrau en universitats o centres d’ensenyament superior de l’Espai Europeu d’Educació Superior (EEES), l’Amèrica del Nord o l’Àsia-Pacífic.
    Fins a l'11 de febrer de 2021

Descobreix-ne més
  • Nou Dossier

Analitzem l'impacte de la immigració a Espanya.

Llegeix el dossier

A la Fundació ”la Caixa” creiem en les persones, en la seva capacitat per créixer, treballar i superar les adversitats. Creiem en l’educació, la cultura i la recerca com a motors del progrés. Creiem en una societat amb més oportunitats. Creiem en un futur millor per a tothom i treballem en milers de projectes per construir-lo.

En col·laboració amb centenars d’entitats i milers de voluntaris, duem a terme una tasca conjunta per lluitar contra la pobresa i l’exclusió, impulsar la recerca mèdica d’excel·lència, posar la cultura a l’abast de tothom i millorar l’educació dels infants d’avui i de demà.

Àrees d'actuació

• Programes Socials

Impulsem la transformació social mitjançant programes que fomenten l’accés a l’ocupació i l’habitatge, que contribueixen a millorar la qualitat de vida dels més necessitats i que fomenten la convivència ciutadana i la cohesió social.

Accedeix a Programes Socials

• Cultura i ciència

Acostem el coneixement a la societat mitjançant la cultura i la ciència com a eines de creixement personal i cohesió social.

Accedeix a Cultura i ciència

• Educació i beques

Impulsem l'educació i la formació d'excel·lència com a motor de progrés i benestar social.

Accedeix a Educació i beques

• Investigació i salut

Donem suport al progrés. Per això, promovem la investigació i fomentem la innovació amb l’objectiu d’assolir avenços en salut i altres ciències de la vida.

ACCEDEix a Investigació i salut

CONVOCATÒRIES DESTACADES

• CaixaImpulse Consolidate

Del 24 de novembre a març de 2021
    Per impulsar la transformació del coneixement científic en empreses que generin valor per a la societat

Accedeix a CaixaImpulse Consolidate

• DOCTORAT INPHINIT RETAINING

Fins al 25 de febrer de 2021
    30 beques de doctorat per a joves investigadors de qualsevol nacionalitat per dur a terme la seva activitat investigadora en qualsevol disciplina i en qualsevol universitat o centre de recerca d’Espanya o Portugal.

ACCEDEIX A DOCTORAT INPHINIT RETAINING

• DOCTORAT INPHINIT INCOMING

Fins al 18 de febrer de 2021
    35 beques de doctorat per a joves investigadors de qualsevol nacionalitat, per a la realització d’estudis de doctorat en els centres espanyols acreditats amb els distintius Severo Ochoa o María de Maeztu, Instituts d’Investigació Sanitària Carlos III o unitats portugueses qualificades com a “excel·lents” per la Fundação para a Ciência e a Tecnologia.

ACCEDEIX A DOCTORAT INPHINIT INCOMING

ENLLAÇOS D'INTERÈS

• Actualitat al territori

Impulsem prop de 50.000 iniciatives al territori

Descobreix-les

• Fundação ”la Caixa”

La Fundació ”la Caixa” també a Portugal

Visita la web

• Microdonatius

Ajuda als que més ho necessiten

Tria un projecte

Alma, la xarxa social

divendres, 25 set. 2020

Integració laboral

La vida després de l’èxit per Ona Carbonell

Medallista Olímpica

Del pòdium a la vida real. La nedadora Ona Carbonell ens parla de les dificultats laborals que es troben els esportistes d’elit retirats i de les seves oportunitats, com ara la que els ofereix el programa Incorpora de la Fundació ”la Caixa”.