Donem suport a Col·legis del Món Unit perquè tres joves puguin cursar dos anys d’educació secundària a l’estranger.

Què fem

Creiem en una educació basada en la multiculturalitat i la diversitat i, per aquest motiu, hem subscrit un conveni de col·laboració amb la Fundació Comitè Espanyol dels Col·legis del Món Unit per concedir tres beques de dos anys de durada.

Aquesta convocatòria s’adreça a estudiants espanyols de 4t d’ESO o 1r de batxillerat que vulguin cursar els estudis finals de l’ensenyament secundari pel sistema de batxillerat internacional en un dels centres que pertanyen a l’organització de Col·legis del Món Unit (United World Colleges) al Regne Unit, Canadà, Itàlia, Estats Units, Xina, Regne d’Eswatini, Noruega, Índia, Costa Rica, Bòsnia i Hercegovina, Singapur, Alemanya, Països Baixos, Armènia, Tailàndia, Japó, Tanzània i Hong Kong.

Més informació

Accedeix a més informació sobre la convocatòria del 2023 al web de la Fundació Comitè Espanyol dels Col·legis del Món Unit.